Nowe samochody spełniające przepisy Hypercar – a raczej akceptowane w tej kategorii – powinny osiągać czasy podobne do LM P2 z ostatnich lat. Ten ostatni trzeba zatem całkiem logicznie spowolnić, aby nie zakłócać walki pomiędzy samochodami zgłoszonymi do kategorii premier.
Początkowo moc Gibsona V8 zamontowanego w Oreca 07 i innych Ligierach JS P217 została zmniejszona o 30 kW. Ale to nie wystarczyło, więc podjęto decyzję o pójściu jeszcze dalej.
Obydwa WIĄZY qu'en WECskorzystają o 50 kW (około 67 KM) mniej niż w roku ubiegłym, a zatem wzrosną do 400 kW (536 KM).
Aby osiągnąć 20, udźwigną o 950 kg więcej i przez cały sezon będą musieli korzystać z zestawu o niskim oporze powietrza, który do tej pory był stosowany wyłącznie w modelach 24 godziny Le Mans.
« Początkowa strategia, ogłoszona w zeszłym roku, polegała na ponownym dostosowaniu osiągów opon Goodyear w wersji na rok 2021 i zmniejszeniu mocy silnika o 30 kW, – stwierdził ACO. Po pierwszej fazie testów i po konsultacjach z Goodyearem i zespołami komisja ostatecznie zdecydowała się na kontynuację pracy z oponami, które już sprawdziły się pod względem wydajności i niezawodności. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)