Stéphane Sarrazin z czasem 1:21:868 zajął pierwsze miejsce Peugeot 908 HDi FAP nr 2 z pole position na 1000 km Zhuhai, ostatnia runda zawodów Intercontinental Le Mans Filiżanka. Dominacja firmy Lion jest całkowita, a siostrzany samochód jest w rękach Simona Pagenauda, drugi najlepszy czas. Podczas swojego ostatniego występu w zawodach 908 zajmuje pierwszy rząd pola startowego. Ćwiczenie, w którym zawsze była doskonała.
„Bardzo dobrze, że zmonopolizowaliśmy pierwszą linię, mówi opiekun pole position Stéphane Sarrazin. Samochód był bardzo dobry, ale dość trudny w prowadzeniu na tym śliskim torze. Baliśmy się, że spadnie deszcz, dlatego od początku sesji jechaliśmy szybko. »
Jeśli zespół Audi Sport Team Joest nigdy tak naprawdę nie pozostawał w tyle podczas treningów, nie można tego samego powiedzieć w kwalifikacjach. Obydwa Audi R15 plus zajmują trzecie i czwarte miejsce, ale Tom Kristensen, którego wspierają Allan McNish, i Rinaldo Capello, weekendowy kolega Romaina Dumasa z drużyny, są odpowiednio 1 i 2 od Francuzów. Przepaść na trasie 2 km.
W pojedynku Lamborghini JLOC z Saleen Larbre Compétition w GT1 to Włoch uzyskał przewagę nad Amerykaninem, a Yuhi Sekiguchi był szybszy od Pedro Lamy'ego.
Ale w Grand Touring niespodzianka pochodzi z Porsche Hybryda GT3 R. Jorg Bergmeister ustanowił czas 1:33:789, tracąc dwa najlepsze GT3 o ponad sekundę, a najlepsze GT2 o ponad dwie sekundy! Kategoria GT2, w której Gianmaria Bruni zabłysnęła za kierownicą Ferrari F430 AF Korsyka. Felbermayr Porsche Richarda Lietza i BMW M3 Jorga Müllera zamykają pierwszą trójkę w klasie, w której pierwsza szóstka zgrupowana jest w mniej niż sekundę.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)