Quesnel: „Nowy rozdział”

Olivier Quesnel, dyrektor Peugeot Sport, uważa, że ​​Intercontinental Le Mans Cup, który rozpocznie się w najbliższy weekend na torze Silverstone, zapoczątkuje nową erę w wyścigach długodystansowych.

opublikowany 02/09/2010 à 19:39

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Quesnel: „Nowy rozdział”

Przyszły weekend na dystansie 1000 km na Silverstone będzie znaczący pod wieloma względami. Odbędą się tam dwa ważne wydarzenia: epilog sezonu Le Mans Seria i narodziny Pucharu Interkontynentalnego Le Mans. Podobnie jak przekazanie pałeczki, LMS skorzysta na dodatkowej ekspozycji dzięki wzmocnieniu Peugeot i Audi, producentów bardzo zainteresowanych nowym ILMC.

Olivier Quesnel, dyrektor Peugeot Sport, z satysfakcją obserwuje narodziny tych zawodów. „ Jako producent chcieliśmy, aby międzynarodowe mistrzostwa wytrzymałościowe wyróżniły nasze technologie i know-how na całym świecie, a szczególnie w krajach ważnych dla naszych rynków.On wyjaśnia. ACO wysłuchało nas i położyło pierwsze kamienie pod obiecujący budynek tymi trzema wyścigami w 2010 roku. Dodanie tego do przepisów z 2011 roku oznacza początek nowego rozdziału w wyścigach długodystansowych. Dlatego musieliśmy być obecni i zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby Peugeot wygrał od 2010 roku na trzech kontynentach. »

Oprócz ILMC Peugeot z Oreca i Stéphane Sarrazin będą zainteresowani 1000 km Silverstone w ramach serii Le Mans. Ale 908 z zespołu Var będzie również pomocne Peugeotowi w ILMC.

« Polegamy również na obecności Peugeota 908 HDi FAP od Team Oreca, mówi Quesnel. Daje to Peugeotowi punkty w mistrzostwach ILMC. Z drugiej strony walczy o tytuł LMS, którego życzymy jej. Istnieją zatem dwa najnowocześniejsze Peugeoty, które mogą zdobyć punkty w interesującym nas rankingu producentów ILMC. Jeśli chodzi o naszych kierowców, oczywiste było, że zatrudnimy w Silverstone naszych „lokalnych” Nicolasa Minassiana i Anthony'ego Davidsona. Zdecydowaliśmy się na jak najbardziej sprawiedliwy podział wyścigów dla każdego z naszych dziewięciu kierowców, wobec których, przypominam, odnowiliśmy nasze zaufanie na rok 2011. »

Jeśli stabilność jest istotna dla kierowców, jest ona również ważna dla samochodu, ponieważ 908 zyska na tym wyścigu kilka zmian. „ Nie ma rozwoju jako takiego, ale adaptacje. Samochody zostaną wyposażone w zestaw aerodynamiczny zapewniający „dużą siłę docisku”, tak jak miało to miejsce w Spa czy Sebring. Od strony silnika powróciliśmy do korbowodów stalowych. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz