Stéphane Sarrazin: „Samochód marzeń”

Choć nigdy nie pozwoliło mu to zwyciężyć w Le Mans, Francuz zdobył wiele tytułów za kierownicą Peugeota 908 HDi FAP, samochodu, który nie waha się określić jako „najlepszy samochód wytrzymałościowy na świecie”.

opublikowany 02/11/2010 à 09:17

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

Stéphane Sarrazin: „Samochód marzeń”

Jest to jeden z kamieni węgielnych programu 908 HDi FAP. Obecny od samego początku przygody Stéphane Sarrazin nie liczy już kilometrów przejechanych za kierownicą tego samochodu. Na swoim pokładzie Francuz zdobędzie dwa tytuły mistrzowskie LMS (2007 i 2010), dwukrotnie zwyciężył w Petit Le Mans (2009 i 2010) i trzykrotnie zdobywał pole position. 24 godziny Le Mans (od 2007 do 2009). Niestety, nigdy nie udało mu się wygrać w Sarthe, dwukrotnie zajmując drugie miejsce w latach 2007 i 2009.

Ale w ten weekend w Zhuhai Lwica ustąpi i ustąpi miejsca „90X?” (Spójrz tutaj). Dlatego też nie bez emocji Stéphane Sarrazin rozpocznie ostatnią rundę Intercontinental Le Mans Cup 2010 za kierownicą samochodu, który uważa za wzorcowy w tej dziedzinie.

„Jestem jednym z kierowców obecnych od chwili powstania 908 HDi FAP, – wyjaśnia mieszkaniec Alès, który obchodzi dziś swoje 36. urodziny. Co roku było inaczej dzięki niesamowitej pracy zespołu i dostarczało mi wielu emocji. To samochód marzeń, z pewnością najlepszy samochód wytrzymałościowy na świecie, a w każdym razie naprawdę naznaczy moją karierę wyścigową. Chciałbym zatem ten ostatni raz narzucić się za kierownicą! „.

Aby mu pomóc, były oficjalny kierowca Subaru WRC będzie mógł liczyć na pomoc swojego wiernego pomocnika Francka Montagny'ego, bardziej zmotywowanego niż kiedykolwiek, aby uzyskać taki sam wynik jak na Road Atlanta, a mianowicie: zwycięstwo.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz