United Autosports na pole position na torze Spa-Francorchamps

United Autosports, RealTeam Racing i Dempsey-Proton Racing zdobyły pole position w swoich kategoriach w 4-godzinnym wyścigu na torze Spa-Francorchamps.

opublikowany 21/09/2019 à 13:40

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

United Autosports na pole position na torze Spa-Francorchamps

Zgodnie z oczekiwaniami Oreca 07 nr 48 firmy IDEC Sport nie wzięła udziału w kwalifikacjach do 4-godzinnego wyścigu na torze Spa-Francorchamps, przedostatniej rundy zawodówWIĄZY 2019. A to po wycieczce narciarskiej Paula Loupa Chatina dzisiejszego ranka na szczyt Raidillon. Wysiadając o własnych siłach z samochodu, młody Francuz doznał lekkiej kontuzji nogi. Konieczna jest jednak zmiana podwozia, mając nadzieję, że rozwiązanie zostanie znalezione dziś po południu.

Numer 48 nie jest jedynym LM P2, który musiał pominąć kwalifikacje, ponieważ tak było również w przypadku #07 Oreca 31 z Algarve Pro Racing, który również dziś rano popełnił błąd w rękach Szweda Henninga Engvista.

Na torze królowała drużyna United Autosports. Zespół anglo-amerykański, który obecnie wchodzi do dwóch Oreca, znalazł trochę zębów. Filipe Albuquerque udowodnił to, zdobywając pole position za kierownicą samochodu z numerem 22 w czasie 2'00'992. Kolega z drużyny Phila Hansona uderza wszystkich w twarz, prowadząc Oreca nr 0 zawodów Panis Barthez o 7”23, powierzone Willowi Stevensowi, Rene Binderowi i Julienowi Canalowi oraz Nico Jaminowi o 0”922. , zarejestrowane na 07 nr 30 Duqueine Engineering w towarzystwie Richarda Bradleya i Pierre'a Raguesa. Reszta peletonu ma spadek na ponad sekundę.

Ostatecznie po pięciu wyścigach pięć różnych zespołów zajęło pole position, a United Autosports zastąpiło G-Drive Racing, Cool Racing, IDEC Sport i DragonSpeed.

*/

 

Pole position w LM P3 przypadło drużynie RealTeam Racing Norma, za kierownicą której zasiadają Esteban Garcia i David Droux. M2 nr 12, któremu przypisano 239'30”9, wyprzedza trzy inne Normy. Numer 19 M Racing (Millara-Légeret) jest drugi z czasem 0”617, a numer 17, który dzielą bracia Lahaye z François Hériau, jest trzeci z wynikiem 0”640.

Enfin, en GTE, la pole position est revenue à Matteo Cairoli, qui partage le volant de la Porsche 911 RSR n°77 du Dempsey-Proton Racing avec Christian Ried et Ricardo Pera. Grâce à un tour bouclé en 2’15 »088, il devance de respectivement 0 »3 et 0 »7 les Ferrari 488 GTE zespołów Lavergne-Nielsen-Pier Guidi (Luzich Racing) i Pianezzola-Perel-Piccini (Kessel Racing).

Początek 4-godzinnego wyścigu na Spa-Francorchamps odbędzie się jutro o 12:30.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz