Vaxivière i TDS na pole position na Monzy (AKTUALIZACJA)

Za kierownicą TDS Racing Oreca 07 z numerem 33 Matthieu Vaxivière zdobył pole position w 4-godzinnym wyścigu na torze Monza… zanim został zdegradowany za nieprzestrzeganie przepisów technicznych. Matthieu Lahaye (Ultimate) i Riccardo Perra (Ebimotors) zabłysnęli odpowiednio w LM P3 i GTE.

opublikowany 12/05/2018 à 14:55

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

Vaxivière i TDS na pole position na Monzy (AKTUALIZACJA)

Przerwana przez pierwszą czerwoną flagę sesja kwalifikacyjna do 4-godzinnego wyścigu na Monzy, druga runda zawodówWIĄZY, został wznowiony na 2 minuty i 47 minut od bramki, pozostawiając różnym bohaterom zaledwie krótkie okrążenie na ustalenie czasu. Tak więc na szczycie hierarchii, jakby był pewien swojego ruchu, Matthieu Vaxivière uciekł z bolidu nr 07 Oreca 33 należącego do TDS Racing. Kontynuacja udowodni, że miał rację.

Rzeczywiście sesja nie będzie mogła się zakończyć ze względu na odejście Ate Jonga (Ligier JS P217 nr 25 z Algarve Pro Racing), a Francuz utrzyma przewagę dzięki okrążeniu ukończonemu w czasie 1:35”456 . Wystarczająco, aby wywołać uśmiech na twarzy Twoich kolegów z drużyny Loic Duval i François Perrodo, a także jego pracodawca, TDS Racing, którzy udali się do Włoch w celu przygotowania 24 godziny Le Mans.

Pierwszą piątkę zmonopolizowała firma Oreca, za nią plasuje się 21. miejsce DragonSpeed ​​(Ben Hanley), 31. miejsce APR – Rebellion Racing (Gustavo Menezes), 29. miejsce Duqueine Engineering (Nelson Panciatici ) i numer 26 G-Drive Racing (Jean-Eric Vergne). Ten ostatni nie miał szans na poprawę swojego czasu ze względu na drugą czerwoną flagę.

Pierwszy Ligier, numer 22 United Autosports prowadzony przez Filipe Albuquerque, jest szósty z czasem 0 sekundy, tuż przed AVF z numerem 9 Adriana Vallésa Dallary P217 prowadzonym przez Konstantina Teresczenkę.

AKTUALIZACJA: Jednak kilka godzin później dowiedzieliśmy się o wycofaniu ze służby Oreca 07 nr 33 i nr 31, odpowiednio pierwszego i trzeciego w kwalifikacjach, oba uznane za niezgodne z przepisami technicznymi.

Nękany problemami mechanicznymi podczas pierwszej rundy na torze Paul-Ricard zespół Ultimate pokazuje, że w tym roku trzeba będzie na niego liczyć. Za kierownicą Normy M30 nr 17 Matthieu Lahaye zdobył pole position dla LM P3 z czasem 1:45”386. Francuz, który współpracuje ze swoim bratem Jean-Baptiste i François Hériau, wyprzedza Normana nr 0 zgłoszonego przez M. Racing-YMR dla Droux-Ferrer-Légeret oraz Ligiera JS P2 nr 19 i n Numer 3 w AT Racing (M. Jensen-A. Talkanitsa Jr-A. Talkanitsa Sr) i United Autosports (A. Wells-G. Grist-M. Bell).

En GTE, petite surprise, puisque ce n’est pas l’une des deux Porsche 911 RSR alignées par Proton Competition qui a signé la pole position, mais bien celle d’Ebimotors. Au volant de la n°80, Riccardo Perra a signé un chrono de 1’47 »493. L’Italien, qui est épaulé par Fabio Babini et Raymond Narac, s’offre le luxe de devancer de 0 »018 son compatriote et pilote officiel de la firme de Zuffenhausen Gianmaria Bruni, qui partage le volant avec les Roda père et fils. Le tiercé de tête est complété par la Ferrari 488 GTE nr 55 Spirit of Race prowadzony przez Duncana Camerona-Matta Griffina-Aarona Scotta.

Wyścig, który będzie można oglądać na żywo na AUTOhebdo.fr, rozpocznie się jutro o godzinie 12:30.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz