Alex Popow, w tym roku współpracujący z Ryanem Dalzizlem, i Starworks Motorsport zapewnili sobie drugie z rzędu zwycięstwo na torze drogowym w Indianapolis za kierownicą BMW-Riley nr 2, po zwycięstwie w zeszłym roku dzięki pomocy Sébastiena Bourdais który w tym roku obronił barwy 8Star Motorsport. Victory Lane nie było pewne aż do ostatnich sekund, gdy Ryan Dalziel objął flagę w szachownicę zaledwie trzy sekundy przed motocyklem nr 01 Chip Ganassi Racing BMW-Riley ze Scotta Pruetta, który jechał obok Memo Rojasa. „Nie wiedziałem, czy najpierw pocałować cegły, czy mechanikę”.– skomentował Szkot. „Nasz nowy silnik BMW przybył dopiero tydzień wcześniej. Czuliśmy, że mamy w tym roku wyjątkowy samochód. »
Zwycięzcy obejmują prowadzenie w Mistrzostwach z dziewięcioma punktami przewagi nad Jonem Fogartym i Alexem Gurneyem, załogą Boba Stallings Racing Corvette DP nr 99, która zajmuje miejsce na podium przed drugim Starworks BMW-Riley prowadzonym przez Brendon Hartley, Pierre’a Kaffera i Scotta Mayera. W swoim pierwszym wyścigu prototypem Daytona Rubens Barrichello zajął piąte miejsce obok Douga Petersona w Doran Racing Ford-Dallara nr 77. Francuzi z 8Star Motorsports byli dalej w tyle: Stéphane Sarrazin, związany z Enzo Potolicchio i Michaelem Valiante, zajął ósme miejsce, a Sébastien Bourdais i Emilio DiGuida uplasowali się tuż poza pierwszą dziesiątką.
Pozwalają na to Jeff Segal i Max Papis Ferrari aby uczcić swój pierwszy sukces w sezonie w GT, wygrywając z numerem 458 AIM Motorsport Racing F61. John Edwards i Robin Liddell stanęli na drugim stopniu podium za kierownicą Camaro nr 57 i tym samym zaoferowali tytuł NAEC GT firmie Stevenson Motorsports. Andy Lally i John Potter uzupełniają pierwszą trójkę Porsche GT3 nr 44 od Magnus Racing. Sylvain Tremblay i Tom Long zwyciężyli w GX za kierownicą Mazdy 6 nr 70.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)