Sezon 2017 był ostatnim dla Oreca 09 FLM w IMSA Mistrzostwa Samochodów Sportowych. Wiele zespołów, które w ostatnich latach gościły tę kategorię, wyjechało w poszukiwaniu nowego programu. Po Core Autosport przyszła kolej na BAR1 Motorsports, aby przejść do kategorii najwyższej, dołączając do PR1 Mathiasen, który podjął decyzję już pod koniec 2016 roku.
« Oczywiście jest to dla nas ważny kamień milowy, rozpoznaje Briana Adlera, właściciela zespołu. Ale przejście na LM P2 oferuje nam wiele nowych możliwości. Występowanie w najważniejszej kategorii mistrzostw pozwala nam pozyskać większych partnerów, kierowców z najwyższej półki i daje nam możliwość powrotu do Le Mans. »
Wybór wierzchowca, Riley Mk.30-Gibson, może wydawać się zaskakujący, ponieważ w tym sezonie jego liczebność wskazywała na spadek, do tego stopnia, że firma VisitFlorida Racing zdecydowała się z nim rozstać i nabyć Ligiera JS P217. Ale amerykański zespół liczy na rozwój zaplanowany dzięki temu tej zimy „dzikie karty” i który zostanie przeprowadzony przez firmę Multimatic we współpracy z Joest Racing. Przypominamy, że niemiecki podmiot w przyszłym roku będzie eksploatował Mazdę RT24-P, która wykorzystuje to samo podwozie..
« Miałem okazję zobaczyć zmiany wprowadzone na rok 2018 i robią wrażenie– kontynuuje Adler. Wykonali naprawdę dobrą robotę, a wyniki odnotowane w pierwszych testach przekroczyły oczekiwania. »
Jeśli chodzi o kierowców, nic nie zostało jeszcze przesądzone, ale Brian Adler nie wyklucza wystawienia drugiego samochodu.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)