IMSA – DragonSpeed ​​zamyka Ryk na czele

Dzięki najlepszemu okrążeniu Bena Hanleya Oreca 07 z zespołu DragonSpeed ​​ukończyła Roar Before the Rolex 24, ustanawiając punkt odniesienia w ciągu trzech dni jazdy.

opublikowany 09/01/2017 à 07:51

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

IMSA – DragonSpeed ​​zamyka Ryk na czele

Na zakończenie trzech dni testów Roar Before the Rolex 24 odbędzie się próba generalna przed otwarciemIMSA Sportscar Championship 2017 podczas 24-godzinnego wyścigu w Daytona (Floryda), który odbył się w dniach 28 i 29 stycznia, Oreca 07 potwierdziła dużą część swojego potencjału.

Gdyby Rebellion Racing nadawało tempo podczas biegów w piątek et w sobotę, to w końcu Szkolenie DragonSpeed, dzięki najlepszemu okrążeniu ukończonemu przez Bena Hanleya w czasie 1:38″343 podczas szóstej sesji, która kończy się na górze grafiku. Hanley dołączy do drużyny pod koniec miesiąca Loic Duval, Mikołaj Lapierre i Henrik Hedman za podwójną wieżę zegarową na Florydzie.

Mazda Motorsports podnosi swój RT24-P DPi na drugą pozycję w sumie siedmiu sesji testowych z numerem 55 w Nunez – Bomarito – Pigot, który traci 20 tysięcznych za wiodącym Oreca 07. W ostatniej trójce tego Roar Before the Rolex 24 znajdujemy kolejny prototyp Var, z przykładem Rebellion Racing powierzonym Stéphane’owi Sarrazinowi, Sébastien Buemi, Neela Janiego i Nicka Heidfelda.

Pierwszą piątkę w tej kategorii uzupełnia PR5/Mathiasen Ligier JS P217 firmy Gutiérrez – Kimber-Smith – Guasch – Enerson oraz pierwszy Cadillac DPi-V.R Action Express Racing firmy Barbosa – Fittipaldi – Albuquerque.

Performance Tech Motorsports utrzymuje punkt odniesienia w kategorii komputerów PC dzięki Oreca FLM09 firmy O’Ward – Masson – Toppe – francuski, dzięki czasowi ustalonemu na rok 1’41″888.

Od pierwszych obrotów kół, Fordy GT firmy Chip Ganassi Racing pokazały, że są w czołówce. Niebieskie owalne samochody ostatecznie ani razu nie opuściły szczytów rankingów GTLM przez trzy dni na Florydzie.

nr 67 Briscoe – Dixon – Westbrook ustanawia najlepszy czas dzięki pierwszemu wspomnianemu zawodnikowi w czasie 1:44”380 i wyprzedza trasę nr 69 Priaulx – Kanaan – Tincknell o nieco niecałe trzy dziesiąte sekundy.

BMW M6 zespołu RLL z Edwards – Tomczyk – Catsburg wchodzi do pierwszej trójki z wynikiem 3 tysięcznych przed Ferrari 488 Risi Competitionizione de Vilander – Fisichella. Korweta nr 7 C4.R firmy Gavin – Milner – Fässler, ofiarą wczorajszego pożaru, zajmuje czwarte miejsce w finale przed Fordem Hand’s No. 66 – Bourdais – Müller. Les Porsche 911 RSR de Pilet – Makowecki – Werner et Estre – Vanthoor – Lietz ferment la marche dans la catégorie.

Niemiecka marka z kolei zdominowała GTD z najlepszym czasem ustanowionym na poziomie 1’46″810 przez Sven Müller na Porsche 911 GT3 R nr 59 Manthey Racing.

Rankingi według sesji Roar Before the Rolex 24

Ranking zbiorczy

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz