L 'IMSA rozpoczął przygotowania do kampanii 2022, ostatniej przed konwergencją LMDh-LMH i pierwszej ery GTD PRO w GT. Nic więc dziwnego, że początek kolejnego roku finansowego zaplanowano na Daytona tradycyjnym 24-godzinnym torem na Florydzie (27–30 stycznia).
Kontynuacją sezonu będzie nowa impreza wytrzymałościowa – 12-godzinny wyścig w Sebring (16–19 marca), w którym wezmą udział wszystkie kategorie samochodów. Zaplanowane na dni 8–9 kwietnia 2022 r. Grand Prix w Long Beach będzie pierwszym wyścigiem innym niż wytrzymałościowy, w którym wezmą udział wyłącznie DPi, GTD PRO i GTD.
6-godzinny wyścig Watkins Glen (23–26 czerwca) to trzeci etap wyścigu Michelin Wytrzymałość Cup 2022. Wcześniej zawodnicy IMSA udają się na tradycyjne testy do Laguna Seca (29 kwietnia-1 maja), Mid-Ohio (13-15 maja) i Belle Isle w Detroit (3-4 czerwca).
Rok 2022 oznacza także powrót Kanady do kalendarza IMSA wraz z wyścigiem trwającym 2 godziny i 40 minut zaplanowanym w Canadian Tire Motorsport Park (1–3 lipca), gdzie na torze wystartują tylko modele DPi, LMP3, GTD PRO i GTD. Spotkania Lime Rock (15 i 16 lipca), Road America (5–7 sierpnia) i Virginie (26–28 sierpnia) odbędą się przed zakończeniem sezonu z Petit Le Mans (28 września – 1 października).
Kalendarz IMSA 2022
- 27–30 stycznia – 24 godziny w Daytona
- 16–19 marca – 12 godzin Sebring
- 8 i 9 kwietnia – Long Beach (100 minut)
- 29 kwietnia do 1 maja – Laguna Seca (2h40)
- 13–15 maja – połowa Ohio (2:40)
- 3 i 4 czerwca – Belle Isle, Detroit (100 minut)
- 23–26 czerwca – 6 godzin w Watkins Glen
- 1-3 lipca – Bowmanville, Kanada (2h40)
- 15 i 16 lipca – Limonkowa Skała (2h40)
- 5-7 sierpnia – Road America (2h40)
- 26-28 sierpnia – Wirginia (2h40)
- 28 września do 1 października – Petit Le Mans, Road Atlanta (10 godzin)
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)