Tom Blomqvist tak naprawdę nie miał czasu na świętowanie zdobytego tytułu IMSA po zwycięstwie Meyer Shank Racing podczas 25. edycji Petit Le Mans, sobota 1 października. Po niedzielnym dniu wolnym 28-letni Brytyjczyk-Szwed wrócił w poniedziałek na tor Road Atlanta (Georgia). Dzieli kierownicę nowej Acury ARX-06 z numerem 60 z Mattem McMurrym, inżynierem-kierowcą, który jeździł już LMDh północnoamerykańskiego oddziału Hondy podczas pierwszych przejazdów w Wayne Taylor Racing.
CZYTAJ TAKŻE > Mały Le Mans – jak huragan
W związku z tym IMSA zorganizowała wspólną sesję testową dla producentów, którzy zostaną wpisani do nowej kategorii GTP w 2023 r. (Acura, BMW, Cadillac, Porsche). Tylko Porsche odrzuciło zaproszenie na tę nieobowiązkową trzydniową sesję i dlatego trzej pozostali producenci od poniedziałku rano szlifują gruziński asfalt. Pierwszy dzień, podczas którego Tom Blomqvist pomylił się z Acurą. „Mieliśmy drobny wypadek na motocyklu nr 06 Meyer Shank Racing ARX-60 GTP w poniedziałkowe popołudnie podczas testów na torze Road Atlanta”, potwierdziła nam marka premium Honda.
Acura, z którą skontaktował się AUTOhebdo, zapewniła nas, że Tom Blomqvist nie odniósł obrażeń podczas tego wypadku. Zjazd z pasa startowego nie wynikający z błędu pilota. „Przyczyną jest awaria podzespołów tylnego zawieszenia i wprowadzono środki zaradcze, aby uniknąć tego problemu w przyszłości. » LMDh tylko wiedziała "drobne uszkodzenia" i od tego czasu wrócił na tor, aby kontynuować testy.
Kilka zdjęć z wypadku Blomqvista:
https://twitter.com/atflorio/status/1577433230491488260?s=20&t=plsin_YEcx8bhfSmUj99SA
CZYTAJ TAKŻE > NA ZDJĘCIACH – Nowy GTP – LMDh testowany na Road Atlanta
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)