Później Le Mans 2009 i Petit Le Mans 2009, Peugeot zdobywa trzeci z rzędu dublet w Sebring. Jednak tym razem Audi nie było na miejscu, ale 908-ki nadal wykazywały się dobrą niezawodnością i zadowalającym tempem podczas 12-godzinnego wyścigu. Występ, który pamięta Olivier Quesnel.
« Przyjechaliśmy tutaj, aby potwierdzić dużą liczbę punktów, wspomina dyrektor Peugeot Sport. Umowa została wypełniona! Myślę, że nawet pod nieobecność głównego przeciwnika stworzyliśmy wspaniałe widowisko, gdyż decyzję o zamrożeniu pozycji postanowiliśmy dopiero po ostatnim tankowaniu na 30 minut przed metą. Nie było łatwo z tym żyć, ale było to bardzo pouczające. »
Quesnel zapamiętuje poza rezultatem brak problemów mechanicznych w dwóch Peugeotach 908 HDi FAP. „ Należy podkreślić niezawodność 908 HDi FAP, która będzie decydująca w Le Mans, ale także spójność tankowania, strategię i bardzo dobrą ogólną pracę zespołu. »
Pomimo celu wyścigu, jakim jest przygotowanie do 24-godzinnego wyścigu Le Mans, Olivier Quesnel nie boi się przyjemności wprowadzenia Peugeota do historii sportów motorowych. „ Będziemy z dumą delektować się tą chwilą, ponieważ po raz pierwszy francuska flaga zostanie dodana do dużego obrazu zwycięzców tego wydarzenia, a 908 wkracza do panteonu wspaniałych samochodów długodystansowych, wygrywając wszystkie największe wyścigi. To obiecujące, ale nie możemy się poddawać! »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)