Petit Le Mans – Najpierw Muscle Milk, DeltaWing uszkodzony

HPD ARX 03a z Muscle Milk Racing ustanowił najlepszy czas podczas pierwszej sesji treningowej na torze Petit Le Mans, przerywanej imponującym wypadkiem Nissana Deltawing.

opublikowany 18/10/2012 à 08:48

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

Petit Le Mans – Najpierw Muscle Milk, DeltaWing uszkodzony

Działania wojenne rozpoczęły się na Road Atlanta w związku z wydaniem Le Petit z 2012 roku Le Mans, ostatnia runda ALMS (American Le Mans Series) iWIĄZY (Europejska Seria Le Mans). Pierwszą swobodną sesję treningową zdominował zespół Muscle Milk Pickett Racing HPD ARX 03a powierzony trio Romain Dumas-Klaus Graf-Lucas Luhr. Samochód z numerem 6 przejechał okrążenie toru w Gruzji w czasie 1:10”680. Jest 0”296 przed Lolą B12/60-Toyota Za kierownicą Rebellion Racing zasiadamy Nicolasa Prost, Neela Janiego i Andrei Belicchi. Przychodząca prosto z góry Fuji szwajcarska ekipa może po tym występie być optymistą. „Trudno jest poruszać się po ruchu ulicznym, podkreśla pierwszy z wymienionych. Ale trzymamy się rytmu i wszystko wydaje się być w porządku. Andrea jechała bardzo dobrze. Zwykle operujemy siatką składającą się z 28 do 30 samochodów i torami szerszymi niż w przypadku Road Atlanta. W Europie jest niewiele GT (Na WEC. Nota redaktora). Musimy się do tego ponownie zaaklimatyzować. Nie możesz sobie pozwolić na ciągły atak, bo możesz wpaść w duże kłopoty. Wygramy bawiąc się ustawieniami, a my, kierowcy, będziemy zdobywać doświadczenie w każdej sesji. » Pierwszą trójkę uzupełnia Lola B12/60-Mazda Dyson Racing (1'11"851) Chrisa Dysona-Guya Smitha-Stevena Kane'a.

Zawodnik ELMS, który przyjechał do finałowej rundy europejskiej serii, Oak Racing ustanowił najlepszy czas w kategorii LM P2 z czasem 1'13"270. Morgan-Nissan Oliviera Pla-Bertranda Baguette-Jacques Nicolet poprzedza o 0”14 HPD ARX 03b Level 5 Motorsports n°055 (Tucker-Bouchut-Diaz), który walczy o tytuł LMP2 w ALMS z Conquest Racing, którego w Morgan-Nissan za kierownicą na zmianę zasiadają David Heinemeier-Hansson i Martin Plowman. Ten ostatni jest... siódmy, przed Nissanem Deltawingiem (1'13"686), który niestety uległ spektakularnemu wypadkowi (patrz: tutaj wideo). „Nie miałem dokąd pójść, ubolewa LeSaffre, wówczas za kierownicą Porsche zamieszany w wydarzenie. Kierownica była wyprostowana, a on chciał mnie uderzyć. Ruch jest duży i jest wiele zakrętów, których nie należy wyprzedzać, nawet jeśli jesteś na P1. Musisz być cierpliwy. » Patrząc jednak na zdjęcia, wydaje się, że Porsche porusza się w prawo, zanim uderzy w dzieło Bena Bowlby’ego.

W GT, choć zdobyła już wszystkie dostępne korony, Corvette Racing nadal dominuje w tej kategorii. Najszybszy był numer 4 Richarda Westbrooka, Toma Milnera i Olivera Gavina w czasie 1:19”991. Wyprzedziła Flying Lizard Motrosports Porsche 997 GT3 RSR Patricka Longa, Jörga Bergmeistera i Patricka Pilet, które osiągnęły czas 1:20”144. „Celem jest rozegranie idealnego weekendu i zakończenie wyścigu zwycięstwem. podkreśla Długi. Chcemy wygrać Petit Le Mans. » Obaj podążają Ferrari 458 Italia Extreme Speed ​​​​Motorsports, Sharp-Van Overbeek-Vilander poprzedzający siostrzany samochód.

W kategorii GTE Am, w której biorą udział wyłącznie uczestnicy ELMS, najlepszy czas uzyskał Ferrari 458 Italia AF Corse Piergiuseppe Perazziniego, Marco Cioci i Matta Griffina z czasem 1'21"948. Jest o 1”200 jednostek lepszy od Porsche 997 GT3 RSR Imsa Matmut Występ Pilet-Pons-Armindo.

Wreszcie kategorie LM PC i GTC zostały zdominowane odpowiednio przez Oreca 09 FLM Core Autosport Benneta-Brauna-Gonzaleza w 1'14"908 i Porsche 911 GT3 Cup Alex Job Racing MacNeila-Keena-Vona Moltke w 1 '25" 220.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz