Sebring – Tréluyer: „Dwa nieco różne cele” w Audi

Benoît Tréluyer wystartuje w ten weekend w 12-godzinnym wyścigu w Sebring za kierownicą Audi R18 quattro 2012, w przeciwieństwie do swoich kolegów z drużyny, którzy będą mieli wersję z 2013. Oba samochody będą miały różne cele.

opublikowany 13/03/2013 à 17:44

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

Sebring – Tréluyer: „Dwa nieco różne cele” w Audi

Jeśli 24 godziny Le Mans pozostają najwyższym celem wszystkich pilotówWytrzymałość, są też inne wydarzenia, które też chcą wygrać. A 12 godzin w Sebring jest jednym z nich. W przyszłym roku zegar na Florydzie będzie rundą nowych mistrzostw Ameryki powstałych w wyniku połączenia Grand-Am i ALMS, do których nie będą już akceptowane samochody spełniające przepisy LM P1. Dlatego w najbliższy weekend Benoît Tréluyer da z siebie wszystko, aby wygrać zakład na Audi R18 e-tron quattro w wersji 2012, którym dzieli się ze Szwajcarem Marcelem Fässlerem i Brytyjczykiem Oliverem Jarvisem. Aby się tam jednak dostać, mieszkaniec Alençon będzie musiał pokrzyżować m.in. ambicje tria Tom Kristensen-Allan McNish-Lucas Di Grassi, które będzie miało R18 e-tron quattro 2013. „Istnieją dwa nieco różne cele, potwierdza panujące Mistrzostwa Świata w Wytrzymałościach. Starym samochodem jesteśmy tutaj, aby zakończyć zawody i spróbować je wygrać. Dzięki modelowi na rok 2013 nasi koledzy z zespołu również będą mieli na celowniku zwycięstwo, ale także testowanie udoskonaleń wprowadzonych zimą w rzeczywistych warunkach wyścigowych. »

„To pewne, że chciałbym wygrać, on kontynuuje. To trudna impreza, na której panuje duży ruch i strategia różni się od wyścigów europejskich. Poza tym to ostatni raz, kiedy możemy tam pojechać z prototypem. (LM P1. Przyp. red.)i chciałbym przypiąć go do mojej listy. To nieco staromodny wyścig na częściowo betonowym torze. Są zmiany w pokryciu, szerokości i wprowadzamy pewne bardzo szybkie krzywizny na równi ze ścianami? Krótko mówiąc, to niesamowite! To wyścig sam w sobie, biorąc pod uwagę wszystko, trochę jak 24-godzinny Le Mans. » 

Jeśli Audi spisało się dobrze zeszłej zimy, to logicznie rzecz biorąc, Audi 2012 powinno pozostać nieco w tyle za swoją młodszą siostrą pod względem czystych osiągów. Jednak ruch uliczny i możliwe początkowe problemy, jakie ten ostatni prawdopodobnie napotka, mogą przynieść korzyści Benoîtowi i jego dwóm akolitom… nawet jeśli trzej mężczyźni z pewnością muszą mieć nadzieję, że R18 2013 okaże się bardziej niezawodny, biorąc pod uwagę, że to właśnie ta wersja jest dla nich będą mieli do dyspozycji, aby rozpocząć Mistrzostwa Świata w Długodystansowych Mistrzostwach Świata 14 kwietnia na Silverstone.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz