Wydaje się, że projekt Isotty Franschini nabiera kształtów. Włoski producent ujawnił dodatkowe informacje na temat swojego przyszłego Hypercara, Tipo 6, który powinien wystartować w mistrzostwach świataWytrzymałość 2023 wkrótce. Dyskretnie ogłoszone w październiku ubiegłego roku, LMH mediolańskiej konstrukcji ujawniło swoje parametry techniczne i listę dostawców na kolejny montaż.
Zobacz ten post na Instagramie
System hybrydowy zbliżony do LMDh dla Isotta Fraschini
Nowy Hypercar, nazwany Tipo 6, miałby być samochodem hybrydowym o masie 1 kg, wyposażonym w sześciocylindrowy silnik 000° V o mocy 90 KM, połączony z silnikiem elektrycznym o mocy 700 kW (lub 200 KM) z przodu, co daje łączną moc szacowaną na około 270 koni mechanicznych. Aby wejść do regulaminu WEC, dozwolona moc będzie ograniczona do 500 KW (lub 680 koni mechanicznych). Pojemność zbiornika będzie wynosić 90 litrów, a opony Michelin powinny mieć rozmiar 31/71/81, np. Peugeot ale wbrew Toyota.
Siedmiobiegową skrzynię biegów dostarczy firma Xtrac. Tipo 6 będzie wyposażone w hamulce Brembo, skrzynię biegów Pankl i zawieszenie Multimatic. Bateria zostanie dostarczona przez Williams. System hybrydowy Isotty, bardzo podobny do tego zastosowanego w LMDh, warto powierzyć firmie Bosch.
Hypercar Isotty Fraschini zostanie zaprezentowany w lutym w Mediolanie przed jego oczekiwanym debiutem podczas 6-godzinnego wyścigu na torze Spa-Francorchamps, co będzie dopiero trzecią rundą kalendarza na rok 2023, po Sebring i Portimão. Dziwny projekt, na który będziemy musieli jeszcze trochę poczekać, zanim się dowiemy, czy rzeczywiście ujrzy światło dzienne…
CZYTAJ TAKŻE > Ferrari, Porsche, BMW… aktualizacja projektów LMH i LMDh
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)