Obie strony na pierwszej linii frontu Toyota Hybrydy GR010 nigdy nie martwiły się na czele wyścigu, wymieniając zamówienia i często ewoluując razem. Zwrot akcji nastąpił tuż przed 8 rano, podczas gdy do tej pory zwrot miał miejsce w kategorii GTE Pro w bardzo łagodnym roczniku. Prowadząc wyścig Toyota nr 7 prowadzona przez José Marię Lopeza zatrzymała się na poboczu toru. Argentyńczykowi udało się wystartować ponownie po zresetowaniu wierzchowca, ale stracił dużo czasu w boksie, na czym skorzystał jego kolega z drużyny z Nowej Zelandii Brendon Hartley, w siostrzanym samochodzie nr 8. Teraz obie drużyny rozdzieliło okrążenie, a interwencja samochodu bezpieczeństwa, nieco ponad cztery godziny przed końcem, potwierdziła wynik: dwa japońskie prototypy
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)