Za niedotykalnymi Toyota, le podium est toujours disputé aux 1000 mil Sebring. Podczas gdy Cadillac nr 2 uplasował się na trzecim miejscu, amerykański producent ma od tego czasu o jednego przeciwnika mniej Ferrari Nr 51 jest bardzo zniszczony po podwójnym powieszeniu.
Alessandro Pier Guidi s’est montré un peu trop optimiste dans le trafic. Le champion du monde LMGTE Pro en titre a perdu le contrôle de son prototype après avoir touché l’AF Corse n°54 de Francesco Castellacci. La 499P a ensuite traversé la piste pour heurter la Porsche 911 RSR – 19 de Project 1 – AO. L’Italien a pu repartir, mais a laissé de nombreux débris en piste, déclenchant un Full Course Yellow.
#51 @FerrariHypercar w tarapatach. 🛞#WEC #1000MSbring pic.twitter.com/TnfwEpzHhP
— Świat FIA Wytrzymałość Mistrzostwa (@FIAWEC) 17 marca 2023 r.
Ferrari wróciło do garażu, aby naprawić liczne uszkodzenia samochodu.
CZYTAJ TAKŻE > 1000 mil od Sebring – H5: Toyota utrzymuje przewagę
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)