Jeśli trzymamy kciuki, że 88. edycja 24 godziny Le Mans odbywa się w dniach 19 i 20 września, naiwnością byłoby sądzić, że lista zgłoszeń pozostanie nienaruszona.
Nie wspominając o szkodach gospodarczych, jakie spowoduje kryzys Covid-19, dla konkurentów pojawią się nierozwiązywalne problemy logistyczne, związane w szczególności z otwarciem granic. I pod tym względem najmniej zamożni są z pewnością Amerykanie.
Zgodnie z naszymi informacjami, podobnie jak dwa „amerykańskie” Porsche 911 RSR z numerami 93 i 94, Corvette Racing nie powinna w tym roku wybrać się do Sarthe. Będziemy zatem jeszcze musieli poczekać, zanim nowy C8.R z silnikiem umieszczonym centralnie z tyłu zadebiutuje na Starym Kontynencie.
Przypominamy, numer 63 powinien był prowadzić Jordan Taylor-Antonio García-Nick Catsburg, a numer 64 Tommy Milner-Oliver Gavin-Marcel Fässler.
Des soucis qui font les affaires de l’Oreca 07 n°20 du High Class Racing et de la Porsche 911 RSR n°78 de Proton Competition. Voilà qui fait passer de 11 à sept le contingent d’engagés à la classique mancelle en GTE Pro.
Pozostaje mieć nadzieję, że Rick Ware Racing (Oreca nr 48), Performance Tech (Oreca nr 49), Risi Competizione (Ferrari nr 62) i Weather Tech Racing (Ferrari nr 65) również się nie poddały. Ale ryzyko rzeczywiście istnieje…
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)