José Maria Lopez widzi powrót Fernando Alonso na szczycie 24 godziny Le Mans 2018, alors qu’est franchi le cap de la mi-course. L’Argentin, aligné sur la Toyota TS050 Hybrid n°7, perd graduellement son avance sur le double champion du monde F1, który powrócił do 1:21”, podczas gdy godzina wcześniej różnica między dwoma LM P1 wynosiła 57:1”.
Bez zmian za dwoma Japończykami z dwoma Rebellion R13 nr 3 i nr 1 Mathiasa Beche i Bruno Senny.
Kategoria LM P2 nie oferuje żadnych zmian w swojej hierarchii, a pod doskonałą kontrolą nadal utrzymuje się motocykl nr 07 Oreca 26 – G-Drive Racing, obecnie prowadzony przez Romana Rusinova. Rosyjski poprzedzaAlpine A470 nr 36 z Mikołaj Lapierre który właśnie wyprzedził Timothé Bureta (Ligier JS P217 nr 23 – Panis-Barthez Compétition).
Pierwszą piątkę uzupełniają Paul-Loup Chatin (Oreca nr 48 – IDEC Sport) i Matthieu Vaxivière (Oreca nr 28 – TDS Racing).
Les deux Porsche 911 RSR n°92 de Michael Christensen et n°91 de Gianmaria Bruni dominent en GTE Pro, avec un écart relativement stable entre les deux GT de Weissach (1’53 »). Dirk Müller (Ford GT n°68) produit aussi son effort pour réduire l’écart avec la n°91, désormais de 43″.
Julien Andlauer z łatwością prowadzi w GTE Am za kierownicą Porsche 911 RSR nr 77 – Dempsey – Proton Racing.
Tekst na żywo i ranking w połowie wyścigu
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)