24h Le Mans – H+2: Toyota nr 7 zyskuje przewagę

Hybrydowe Toyoty TS050 nadal dowodzą w 24-godzinnym wyścigu Le Mans, a numer 7 wyprzedził numer 8.

opublikowany 16/06/2018 à 17:17

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

24h Le Mans – H+2: Toyota nr 7 zyskuje przewagę

Si  Toyota reste un solide leader des 24 godziny Le Mans po dwóch godzinach ścigania TS050 Hybrid nr 7 z Mike'a Conwaya uzyskał przewagę nad numerem 8 Sébastien Buemi. Szwajcar stracił prowadzenie w momencie drugiego postoju i ponownie wystartował za Mikiem Conwayem.

Były mistrz Formuła E jednakże jest tylko 1″3 za wiodącym LM P1 w TS050 Hybrid, w którym w boksie wymieniono tylną jednostkę aerodynamiczną po kontakcie z Rebellionem R13 nr 1 na początku wyścigu.

Trzecie miejsce zmieniło właściciela, gdy Thomas Laurent (Rebellion R13 nr 3) uzyskał przewagę nad BR1 nr 17 – SMP Racing powierzonym Stéphane’owi Sarrazinowi. Dwa niehybrydowe LM P30, które pozostają w odległości większej niż 1 ′ od dwóch Toyot, dzielą od siebie nieco mniej niż 3 cali.

W LM P2, Jean-Eric Vergne (Oreca 07 nr 26 – Wyścigi G-Drive) prowadzi z 1′ przewagą nad Oreca 07 z numerem 26 – TDS Racing Loic Duval i 1’24” marginesu naAlpine A470 nr 36 – Signatech Alpine przez Andrzeja Negrao.

Należy pamiętać, że zespół nr 38 Oreca – Jackie Chan DC Racing stracił dużo czasu po przebiciu opony.

Porsche a retrouvé les deux premières places en GTE Pro puisque derrière la n°92 toujours en tête avec Laurens Vanthoor, Frédéric Makowiecki a repris la seconde position à Sébastien Bourdais (Ford GT nr 68) gdy mija druga godzina wyścigu. Dwa wiodące modele 1 RSR oddziela 4″911, a Bourdais spadł do 5″6.

Olivier Pla zajmuje 4. miejsce z Fordem GT nr 66, 15 cali za Nickiem Tandym (Porsche 911 RSR nr 93). Najlepsze BMW M8 nr 82 Antonio Felixa da Costy zajmuje 7. pozycję z 18-calowymi oponami, podczas gdy Corvette C7.R nr 63 ze stycznia Magnussen zajmuje 10. miejsce w swojej kategorii, a bolid nr 64 jest opóźniony z powodu problemu z zawieszeniem.

 

 

Ferrari stracił kontakt z pierwszymi miejscami, pierwszy 488-AF Corse nr 52 Pipo Derani został sklasyfikowany na 11. miejscu z wynikiem 39 ″. James Calado doznał przebicia opony na oponie nr 51. Aston Martin pozostaje daleko od innych znaków, w odległości większej niż 2′ od czoła wyścigu.

W GTE Am, Thomas Flohr przoduje w Ferrari 488 GTE nr 54 – Spirit of Race przed Porsche 911 RSR nr 77 – Dempsey – Proton Racing Juliena Andlauera, który wzrósł do 27 cali za czołowym Ferrari.

Strefa Slow jest obecnie uruchomiona w Indianapolis w celu naprawy barier i stosów opon ochronnych po zjeździe Porsche 911 RSR nr 86 Gulf Racing Mike'a Wainwrighta, wjazdu do GTE Am.

 

 

Tekst na żywo i tablica wyników po dwóch godzinach

0 Zobacz komentarze)

Paul Ricard – C2 PCCF 2024