W środę ACO ujawniło równoważność technologii (EOT) dla LMP1 i równowagę wydajności (BOP) dla GT, w oczekiwaniu na 24 godziny Le Mans.
W odróżnieniu od klasycznych rękawów WEC, il n’y a pas de success handicap en LMP1. Les Toyota garderont donc leur capacité d’accélération d’origine et leur supériorité dans le trafic. Seule l’EOT vise à équilibrer les forces. Si on compare à 2019, les Toyota gagnent du poids, sept kilos, mais perdent des plumes ailleurs.
Jeśli chodzi o ilość paliwa przypadającą na benzynę, Japończycy zatrzymują 35,1 kg, ale Rebelia wzrosła z 50,8 kg do 55,4 kg, a Ginetta i Bykolles z 48,4 do 52,8 kg.
Średnica ogranicznika paliwa wynosi od 22,3 mm do 24,10 mm w przypadku silników wolnossących Rebellion i od 21,75 mm do 23,5 mm w przypadku turbosprężarek Ginetta, a w Toyotach będzie wynosić 19 mm, podobnie jak w 2019 roku.
En GTE-Pro, il y aura quelques de la BOP. La Porsche perd vingt kilos par rapport à 2019, Ferrari et Aston Martin pozostać przy tej samej wadze. Jeśli chodzi o benzynę, Aston Martin będzie miał prawo mieć w zbiorniku jedynie 97 litrów, o jeden więcej niż w roku ubiegłym w porównaniu do 89 litrów w przypadku Ferrari i 97 litrów w przypadku Porsche.
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)