Ostatni krok przed wielkim startem, rozgrzewka, pozwoliła wszystkim zespołom zorientować się po jednodniowej przerwie (zmiana kierowcy i opon lub tankowanie), ale także dostosować ostateczne ustawienia swoich samochodów.
Po piętnastu minutach jazdy jest Toyota który zdominował debatę umieszczając swoje dwa wierzchowce na dwóch pierwszych miejscach w klasyfikacji generalnej. Jeśli wydajność nie była hasłem przewodnim, aby nie podejmować żadnego ryzyka, japońskie GR010 były jedynymi samochodami poniżej 3'30 w Sarthe (3'28"529 dla nr 8 i 3'28 "817 dla nr 7). Alpine ze swojej strony zadowolił się trzecim miejscem, prawie półtorej sekundy do lidera. W Glickenhaus, który bierze udział w pierwszych 3 godzinach, czas przeznaczony był na przygotowania, a nie na kwalifikacje. 24-ki amerykańskiej drużyny nie zanotowały żadnego naprawdę szybkiego okrążenia.
W LMP2 drużyna United Autosports objęła prowadzenie na swoich maszynach Oreca nr 23 i 32, podczas gdy zespół WRT obserwował ożywioną sesję na obu swoich maszynach. Rzeczywiście, Robert Kubica i Robin Frijns, odpowiednio za kierownicą numerów 41 i 31, odwiedzili zewnętrzną część toru, powodując poważne przerażenie swojego zespołu.
GTE Pro został naznaczony powrotem Porsche 911 RSR nr 92, uszkodzony podczas hiperpola. Po zmianie podwozia i silnika germański wierzchowiec mógł wrócić na tor, aby wykonać kilka latających okrążeń. Delikatnie, Kevin Estre umieścił go na pierwszym miejscu w swojej kategorii, wyprzedzając siostrę nr 91.
W GTE Am tak jest Ferrari który wyróżnił się najlepszym czasem rozgrzewki przed zawodami nr 71 w Inception Racing przed zawodami Porsche nr 99 w Proton.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)