Intraitables aux Essais Libres, les Toyota se sont logiquement disputées la pole position des 6 Heures de Bahreïn. Dans cette lutte fratricide à Sakhir, c’est Brendon Hartley który wywalczył pole position z czasem 1:47.049 i wyprzedził Kamui Kobayashi przy 0.398. Trzecie miejsce przypadło André Negrao za kierownicąAlpine A480 – Gibson, przy 0.954.
Logika poprzednich sesji została zachowana także w LM P2, gdzie najlepszy czas z numerem 07 JOTA Oreca 28 – Gibson uzyskał Tom Blomqvist z czasem 1:49.932. Antonio Felix da Costa w kwalifikacjach JOTA nie tylko pomyślnie umieścił numer 38 na trzeciej pozycji, tracąc 0.266 do swojego kolegi z drużyny. Jego rodak Filipe Albuquerque zapewnił United Autosports drugie miejsce z czasem 1:49.994. Loic Duval uplasował się na czwartym miejscu, pierwszy Pro-Am, Realteam Racing, uzyskując czas 1:50.559.
Porsche prend une option en GTE Pro
W LMGTE Pro, w kategorii, w której o tytuł toczy się walka pomiędzy Porsche 911 RSR – 19 numer 92 (Estre, Jani) a Ferrari 488 GTE EVO numer 51 z AF Corse (Pier Guidi, Calado) Kévin Estre wprowadził swój zespół na właściwy tor, ustanawiając najlepszy czas 1:56.144. O oddechem pokonał kolegę z drużyny Gianmarię Bruni za kierownicą Porsche z numerem 91 (wraz z Richardem Lietzem) (+ 0.034). Alessandro Pier Guidi musiał zadowolić się czwartym i ostatnim miejscem w kategorii z czasem 1:57.573, pokonując Miguela Molinę na drugim AF Corse.
W GTE Am Rino Mastronardi kontynuuje dobrą passę. Niedawny mistrz Europy z Iron Lynx umieścił na pierwszym miejscu Ferrari 488 GTE EVO z numerem 60 z czasem 1:58.687, przed Paulem Dalla Laną (Aston Martin Numer wyścigowy 98) na 0.644 i Egido Perfetti (Team Project 1 numer 56) na 0.717.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
1 Uwagi)
Aby napisać komentarz
DANIELA MEYERSA
29 o 10:2021
Prawie 1 sekunda różnicy między „l”Alpine' i Toyoty, na szczęście BOP został dostosowany, zawsze i znowu ten sam dym z ACO.