Comme attendu, les Toyota GR010 hybrides, dominatrices lors des trois séances d’Essais Libres, se sont montrées les plus rapides lors des qualifications des 6 Heures de Fuji (Japon) ce samedi. Dans le duel entre les deux voitures japonaises, c’est Kamui Kobayashi który pokonał swojego kolegę z drużyny Brendon Hartley tylko za 0.020. TO Peugeot spodziewano się zająć 3. i 4. miejsce, zwłaszcza po ich występie podczas 3. treningu, ale to Matthieu Vaxivière stanął na podium w tych kwalifikacjach, zaledwie 0.212 sekundy za polemanem.
Logika sesji testowych została zachowana także w kategorii LM P2. Najszybszy samochód w swojej klasie, JOTA nr 38, ustanowił najszybszy czas na dystansie Antonio Felixa da Costy. Portugalczyk zajął miejsce przed Nicklasem Nielsenem w AF Corse z numerem 83 i Robinem Frijnsem w wyścigu WRT z numerem 31.
Michael Christensen był najszybszy w kategorii LMGTE Pro. Duńczyk pokonał Jamesa Calado na Ferrari n°51 d’AF Corse de 0.195 seconde et Gianmaria Bruni sur la seconde Porsche, la n°91 à 0.429 seconde. La Ferrari n°52 menée par Miguel Molina a terminé la séance au pied du podium, devant la Chevrolet Corvette C8.R n°64 de Nick Tandy.
W LMGTE Am Ben Keating zaskoczył Ferrari, zdobywając pole position w swojej kategorii. Tym samym Teksańczyk wyprzedził Sarah Bovy z numerem 0.062 Iron Dames Ferrari 488 GTE Evo o zaledwie 85 sekundy. Trzecie miejsce w innym samochodzie z grupy Francuz Franck Dezoteux Praskający Koń, #71 Ducha rasy.
CZYTAJ TAKŻE > Sébastien Buemi: „Zawsze wyjątkowy weekend” w Fuji
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)