Czy wiesz dlaczego Alpine nigdy nie zdejmuj niebieskiej sukienki? Kiedy generał de Gaulle zapytał Jeana Rédélé: „ Do czego służy sport motorowy? » podczas Salonu Samochodowego w Paryżu w 1968 roku twórca marki odpowiedział: „ Aby pomóc Francji zwyciężyć, mój generale! „. To właśnie ta symbolika przylgnęła od tamtej pory do samochodów wyścigowych Dieppe, których pierwsze występy na torze 24 godziny Le Mans pochodzi z 1963 roku. Kto ma lepsze warunki do urzeczywistnienia tego klasycznego marzenia z Le Mans niż człowiek, którego występy w Sarthe przez ostatnie dziesięć lat tylko przybliżyły go do Świętego Graala? Dzięki Signatech Philippe Sinault zrobił wrażenie do tego stopnia, że jego zespół stał się standardowym nosicielemAlpine u M
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
2 Uwagi)
Aby napisać komentarz
DANIELA MEYERSA
06 o 10:2021
Szczerze mówiąc, przeszkadza mi to w okresie od teraz do Le Mans 2023, 21 miesięcy temu, a oni naprawdę nie mają czasu do tego czasu na sfinalizowanie samochodu? Oreca i Renault (ponieważ silnik wyprodukowano w Viry, mam nadzieję, że nie będzie to miało wpływu na F1, zwłaszcza gdy widzimy, że Ferrari i Honda już przygotowują elementy swojego silnika F1 na rok 2022!) zadają mi pytanie dotyczące środków zastosowanych do osiągnięcia tego liczy się pomyślne zakończenie. Pewne jest, że absolutna chęć posiadania więcej, obecność w 22, a co za tym idzie 23, z nie lepszym niż LMP2, nie pomoże skoncentrować sił na projekcie.
DANIELA MEYERSA
06 o 10:2021
Super, a poza tym mają już w domu kierowcę, który zwyciężył w 24-godzinnym wyścigu! ale przegapić rok stulecia (2023), co za ogromne rozczarowanie. Jeśli chodzi o rywalizację w Le Mans z LMDh w porównaniu z hybrydami LMH (a zatem 4 RM podczas przyspieszania), będziemy musieli się modlić, aby wyścig odbył się całkowicie bez kropli deszczu.