Audi kradnie słup Porsche

Loïc Duval i Lucas di Grassi porwali Porsche pole position podczas wyścigu 6 Hours of Mexico za kierownicą Audi nr 8.

opublikowany 02/09/2016 à 22:27

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Audi kradnie słup Porsche

Audi Sport powróciło na pole position w wyścigu 6 Hours of Mexico. Lucasa di Grassi i Loic Duval ont signé un temps moyen de 1’24’’838 sur l’Audi R18 n°8 et ont battu la Porsche 919 Hybrid n°2 de Neel Jani et Marc Lieb. La deuxième ligne sera similaire avec l’Audi n°7 de Marcel Fässler et André Lotterer troisième avec un demi-dixième d’avance sur la Porsche n°1 de Brendon Hartley i Marka Webbera.

Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory Toyota sont encore en retrait puisque la TS050 Hybrid n°5 de Sébastien Buemi i Kazuki Najima zajęli piąte miejsce, prawie dziewięć dziesiątych od normy, podczas gdy siostrzany samochód Sarrazina nr 5-Conway-Kobayashiego który opuścił pierwszy dzień testów nie udało się o ponad dwie sekundy.

Sesja została przerwana trzy minuty od wywieszenia flagi w szachownicę po zjeździe z toru Mikołaj Lapierre naAlpine A460b. Francuz uderzył w barierki, zmuszając sędziów do wywieszenia czerwonej flagi.

Mimo to zawodnik Lapierre-Menezes-Richelmi z numerem 36 zajął drugie miejsce w tej kategorii, trzy dziesiąte za Ligierem JS P2-Nissan z numerem 43 z RGR Sport autorstwa Moranda z Ricardo Gonzales i Bruno Senny, który zdobył pole position w tej kategorii ze średnią czas 1'35''485. Strakka Racing Gibson 015S firmy Leventis-Williamson-Kane zajął trzecie miejsce, a G-Drive Racing czwartego producenta w czołówce dzięki Oreca 05 powierzonej Rusinovowi-Rast-Brundle.

W GTE Pro Nicki Thiim i Marco Sorensen zdobyli drugie z rzędu pole position za kierownicąAston Martin Vantage nr 95 ze średnim czasem 1:40”458. Wzorcowa załoga w tej kategorii wyprzedziła siostrzany samochód Darrena Turnera i Richiego Stanawaya z numerem 97 o jedną dziesiątą.

Trzecie miejsce zajęli James Calado i Gianmaria Bruni Ferrari 488 nr 51 AF Corse spóźniony o ponad pół sekundy. Dempsey Proton Racing Porsche 911 RSR z Lietz-Christensen i Ferrari nr 71 AF Corse z Rigon-Bird zamknęły pierwszą piątkę, wyprzedzając dwa Fordy GT.

Pedro Lamy i Paul Dalla-Lana po raz pierwszy zdobyli pole position GTE Am w Vantage nr 98 wyposażonym w opony Michelin.

Wyniki 6 godzin Meksyku

0 Zobacz komentarze)