Si Porsche a, ce matin, signé le meilleur temps des essais collectifs organisés en préambule des 6 Heures de Mexico, Audi n’a pas mis bien longtemps à répondre à son faux frère du groupe VW. Grâce à un chrono de 1’26 »705, la R18 n°7 de Marcel Fässler-André Lotterer-Benoît Tréluyer a été la plus rapide de la première séance d’essais libres, devançant de 0 »194 la n°8 du trio Lucas di Grassi-Loic Duval-Oliver Jarvis.
Les deux Porsche 919 Hybrid ne sont pas distancées, puisque la n°1 de Bernhard-Hartley-Webber et la n°2 de Dumas-Jani-Lieb suivent à respectivement 0 »243 et 0 »5. Seule Toyota en piste après les déboires rencontrées par la n°6 ce matin, la TS050 Hybrid n°5 de Bum-Nakajima (Davidson wycofany) jest piąty z wynikiem 1”196.
W LM P2 Oreca 05 nr 44 z Manor wspięła się na szczyt hierarchii z czasem 1:36”755. Kombinacja Toledano Jr-Bradley-Rao poprzedza Ligiera JS P2 z numerem 31 w Extreme Speed Motorsports i Oreca 05 z numerem 26 w G-Drive Racing. Najwyższy kwartet uzupełnia Signatech Alpine, który prowadzi w mistrzostwach.
W GTE Pro żaden konkurent tak naprawdę nie próbował jeszcze drażnić zegara. W kategorii dominowałyAston Martin nr 95 Thiima-Sorensena, któremu przypisano okrążenie z czasem 1:40”685. Podążaj za Ferrari 488 nr 51, drugi Aston Martin i pierwszy Ford GT, nr 66 z Mücke-Pla.
Wreszcie, Gulf Racing Porsche 911 RSR pokazało się w GTE Am, pokonując okrążenie w 1:43”027. Pierwszą trójkę uzupełniają Abu Dhabi-Proton Racing 911 RSR i Aston Martin nr 98.
Druga darmowa sesja treningowa zaplanowana jest na dzisiaj o 1:XNUMX czasu francuskiego.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)