Austin – H+1: Audi ucieka

Po godzinie wyścigów w Teksasie oba Audi R18 mają już solidną przewagę nad konkurencją.

opublikowany 18/09/2016 à 01:10

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Austin – H+1: Audi ucieka

Après avoir dominé les essais libres et les qualifications, les Audi R18 ont entamé tambour battant l’épreuve des 6 Heures du COTA à Austin au Texas. Partie depuis la pole, l’Audi n°7 de Fässler – Tréluyer – Lotterer a conservé sa position, en dominant dans les premiers tours la Porsche 919 n°1 de Webber – Hartley – Bernhard, qui avait pris le meilleur sur l’Audi n°8 de Jarvis – Duval – di Grassi.

Jednak Loïc Duval nie potrzebował dużo czasu, aby odzyskać drugą pozycję, zanim oba R18 uciekły na czele wyścigu, mając ponad 28-calową przewagę w momencie pit stopu na torze nr 7, jako pierwsze rozpocząć pierwszą salwę zaopatrzenia.

Derrière les Audi séparées par moins de 2″, on retrouve après les arrêts à 39″ la Porsche 919 Hybrid n°1 aux prises avec la Toyota TS050 Hybryda nr 5 Bum – Davidson – Nakajima i Porsche 919 Hybrid nr 2 Dumas – Jani – Lieb. Trzy samochody dzieli zaledwie sekunda.

W LM P2 Signatech-Alpine niech #05 Oreca 44 z zespołu Manor przejmie prowadzenie przedAlpine A460 nr 36 z Lapierre – Menezes – Richelmi nie wraca na szczyt kategorii. W walce o drugie miejsce toczą się teraz Oreca 05 z numerem 26 z G-Drive Racing z Rast – Rusinov – Brundle i Ligier z numerem 2 JS P43 z RGR Sport z Senna – Gonzalez – Albuquerque,

Aston Martin et Ferrari W GTE Pro doszło do pojedynku, w którym liderem kategorii jest Vantage nr 95 firmy Sorensen – Thiim. Dwa Ferrari 488 nr 71 AF Corse Davide Rigona i Sama Birda oraz nr 51 Bruni – Calado podążają około dziesięciu sekund przed Astonem Martinem nr 97 Darrena Turnera i Fernando Reesa. . Warto zwrócić uwagę, że Ford GT nr 66 Stefana Mücke – Oliviera Pla zatrzymywał się na jego stoisku przez dłuższy czas, tracąc ponad 16 okrążeń, wyraźnie spowolniony problemem technicznym.

O ile na początku wyścigu w GTE Am dominowały modele nr 911 Abu Dhabi – Proton Racing Porsche 88 RSR i nr 86 Gulf Racing Porsche 98 RSR, to Aston Martin Vantage nr 911 z Dalla Lana – Lamy – Lauda dominowały prowadzi przed dwoma 86 nr 88 i 50. Corvette nr 4 Larbre Compétition jest na XNUMX. miejscu.

Ranking po godzinie

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz