Dokonawszy już poważnego odejścia od niemal niezmiennej architektury, przenosząc silnik z tradycyjnego zwisu tylnego do środkowego tylnego położenia, Porsche Motorsport równie dobrze mógłby przynieść nową kartę przejście na silnik turbo.
Nasi koledzy zAuto Motor und Sport potrafili zaskoczyć A 911 XNUMX XNUMX XNUMX RSR w pełnym rozwoju w Weissach w Niemczech. Samochód, który według świadków cytowany przez niemieckie media wydawał dźwięk bardzo różniący się od tego, jaki wytwarza obecne 911 RSR z silnikiem wolnossącym, które ewoluuje w WEC lub IMSA.
Wersja rozwojowa prezentuje także eksperymentalne urządzenie na wydechu.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)