La Toyota n°7 a vécu une fin de séance difficile le mercredi soir au terme des premières qualifications des 24 godziny Le Mans, Podczas gdy Mike'a Conwaya Właśnie ustanowił najlepszy czas w końcowych sektorach, Brytyjczyk nie był w stanie ominąć Oreca 07 Dragonspeed, gdy Roberto Gonzalez próbował wrócić na tor w szykanie Raccordement.
Zderzenie Toyoty LMP7 nr 1 z LMP31 DragonSpeed #2 przy Ford Chicane!@Toyota_Hybrid @DragonSpeedLLC # LeMans24 pic.twitter.com/Ih2bDg2b2n
- 24-godzinny wyścig Le Mans (@ 24hoursoflemans) 12 czerwca 2019
Obaj kierowcy wyszli bez szwanku pomimo uszkodzeń dwóch prototypów, które skomplikowały program zespołów.
„Ten wypadek był godny ubolewania, ponieważ jak dotąd sesja przebiegła bardzo dobrze, – wyjaśnił Brytyjczyk. Jednak zwolniłem, gdy zobaczyłem żółte flagi. Próbowałem tego ominąć, ale samochód był słabo widoczny (było ciemno, przyp. red.) i niestety utknęliśmy. Żal mi zespołu, który miał dodatkową pracę, ale udało mu się ponownie uruchomić samochód na ostatnie kilka minut. »
Jego kolega z drużyny Kamui Kobayashi wcześniej zdobył tymczasowe pole position w 3'17''161, mając zaledwie 4 dziesiąte sekundy przewagi nad pierwszym BR1 z SMP Racing.
„To nie była najlepsza jazda, jakiej doświadczyłem ze względu na duży ruch– wyjaśnił Japończyk. Szkoda, bo samochód był dobry i myślę, że jest nad czym pracować. Kwalifikacje nic nie znaczą przez 24 godziny, a my głównie staramy się przygotować do wyścigu, zwłaszcza że napotkane warunki nie powinny być reprezentatywne dla warunków wyścigu. »
Toyota nr 8 również ucierpiała w wyniku kontaktu Fernando Alonso, jednak mniej znaczące niż w przypadku samochodu siostrzanego. Drugi TS050 Hybrid jest dopiero na 4. pozycji.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)