Dzięki okrążeniu ukończonemu w czasie 1:48”804 Rebellion R13 nr 1 zespołu Nato-Menezes-Senna ustanowił najlepszy czas w drugiej sesji treningowej przed rundą zawodów w Teksasie WEC.
La voiture suisse a devancé de 0 »654 la Toyota nr 8 z Bum-Nakajima-Hartley, podczas gdy druga hybryda TS050, nr 7 Conway-Lopez-Kobayashiego wciąż pozostaje na siódmym miejscu 2”381 od znaku referencyjnego.
Oreca 07 nr 29 zespołu Racing Team Nederland (Van Eerd-De Vries-Van der Garde) uzyskał trzeci najlepszy czas absolutny, najlepszy w LM P2, wynoszący 1'49"863. Na kolejnych miejscach plasują się United Autosports (Di Resta-Hanson-Albuquerque) i Jackie Chan DC Racing (Aubry-Stevens-Tung).
W GTE Pro Porsche a pris l’avantage grâce à la n°92 de Christensen-Estre (2’01 »716). Les champions du monde en titre devancent Sorensen-Thiim (Aston Martin Vantage AMR nr 95) i Bruni-Lietz (Porsche nr 91). Najlepsze Ferrari, nr 51 Calado-Pier Guidi, traci 0”7 do nr 92.
Wreszcie w GTE Am Porsche nr 77 z Campbell-Ried-Pera potwierdza swoją dobrą dyspozycję, a pierwszą trójkę uzupełniają Aston Martin nr 98 (Turner-Dalla Lana-Gunn) i Ferrari 488 GTE nr 70 (Ishikawa -Cozzolino-Beretta).
Widzimy się już teraz o 00:40 na kwalifikacjach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)