Nic dziwnego, Toyota Gazoo Racing a pris les devants à Silverstone lors de la deuxième séance d’essais libres. La TS050 Hybrid n°7 de Conway-Kobayashiego-Lopez, któremu przypisuje się wynik 1:36”847, wyprzedza numer 0 o 826”8 Bum-Hartley-Nakajima. Dla przypomnienia, absolutnie najlepsze okrążenie było w zeszłym sezonie dziełem Mike'a Conwaya w 1’36”769.
Pierwszą trójkę uzupełnia Rebellion R13 nr 1 Senna-Menezes-Nato, który wciąż traci 1”029 do znaku referencyjnego. Rachunek jest jeszcze bardziej stromy. Ginetta, najlepszy G60-LT-P1 (mianowicie numer 5 Orudzheva-Hanleya-Robertsona) na piątym miejscu, z wynikiem 2”7.
W duchu WIĄZYUnited Autosports potwierdza, że przejście na Oreca 07 nie wyszło jej dobrze, gdyż Oreca 07 z numerem 22 Di Resta-Albuquerque-Hanson po raz kolejny wspięła się na szczyt hierarchii LM P2 z wynikiem 1'43'059. Następnie High Class Racing, Racing Team Nederland, Cool Racing i Signatech Alpine.
W GTE Pro Ferrari wziął to, co najlepsze Porsche grâce à la 488 GTE n°51 de Calado-Pier Guidi, mais une fois encore, Porsche et Aston Martin znajdują się niedaleko, a trzej producenci są zgrupowani w cztery dziesiąte.
Firma Gaydon, która zajmuje tył w GTE Pro, pocieszy się dobrymi ogólnymi wynikami swoich pojazdów Vantage AMR w GTE Am, numer 98 w Dalla Lana-Gunn-Turner przed numerem 90 w TF Sport.
Do zobaczenia jutro na kwalifikacjach o 11:50 czasu lokalnego (12:50 czasu francuskiego).
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)