EL3 – Porsche dominuje w końcowych sesjach wolnych treningów

Dzięki modelowi 919 Hybrid nr 1 prowadzonemu przez Marka Webbera Porsche plasuje się przed kwalifikacjami do 6-godzinnego toru Nürburgring.

opublikowany 23/07/2016 à 11:14

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

EL3 – Porsche dominuje w końcowych sesjach wolnych treningów

Najlepszy czas z dwóch sesji rozegranych wczoraj w Eifel, Porsche w sobotni poranek po raz kolejny narzucił tempo na torze Nürburgring. 919 Hybrid nr 1 marki Hartley-Bernhard-Webber był najszybszy w ostatniej sesji jazdy przed kwalifikacjami.

Po ponad 45-metrowym opóźnieniu spowodowanym słabą widocznością dzisiejszego poranka sesja rozpoczęła się na torze wciąż wymagającym mokrych opon, który z biegiem czasu zaczął wysychać. Wystarczająco, aby pozwolić Mark Webber ustanowił okrążenie referencyjne w ciągu ostatniego pół godziny w czasie 1:41″002.

L’Australien devance de 291 millièmes la Toyota TS050 Hybrid n°5 de Nakajima-Bum-Davidson z najlepszym okrążeniem na swoim koncie 1:41″293. Dwa Audi R18 Duval-di Grassi-Jarvis (który przeżył spin bez konsekwencji) i Fässler – Lotterer zajmują w rankingu miejsca 540 i 997 tysięcznych. 919 Hybrid nr 2, uszkodzone wczoraj podczas drugiego treningu wolnego, oraz druga Toyota TS2 Hybrid nr 050 uzupełniają ranking hybryd LM P6 przed dwoma modelami Rebellion R-One nr 1 i 13 oraz CLM P12/1 z zespołu ByKolles.

W LM P2, René Rast ustanowił najlepszy czas w 1:50”260 za kierownicą G-Drive Oreca 05-Nissan nr 26 którą dzieli z Romanem Rusinovem i Alexem Brundlem i wyprzedza nr 44 Team Manor de Graves – Pizzonia – Hawson i pierwszą Alpine A460 z Cheng – Tung – Panciatici.

Drugi Alpine de Lapierre – Richelmi – Menezes zajmuje czwarte miejsce przed nr 05 Oreca 45 Team Manor of Rao – Bradley – Merhi. SMP Racing BR 01 z Petrov – Shaitar – Ladygin zajmuje szóstą pozycję w kategorii, wyprzedzając pierwszego RGR Sport Ligier JS P2 z Gonzalez – Albuquerque – Senna.

Ferrari i AF Corse zdominowali sesję w GTE Pro, podwajając 488 nr 51 Bruni – Calado i nr 71 Bird – Rigon. Ford GT nr 67 firmy Franchitti – Priaulx – Tincknell zajął trzecie miejsce przedAston Martin Punkt widokowy nr 97 firmy Turner – Stanaway i Porsche 911 RSR firmy Dempsey – Proton Racing.

Porsche natomiast okazało się najżywsze w GTE Am, 911 z Abu Zabi – Proton Racing of Heinemeier-Hansson – Al Qubaisi – Long wysuwając się na czoło przed Ferrari 458 Italia AF Corse z Perrodo nr 83 – Collard. Corvette C7.R z Larbre Compétition de Ragues – Yamagishi – Ruberti zajmuje czwarte miejsce za Porsche 911 KCMG.

Kwalifikacje rozpoczną się o 14:15, a sesje GTE, LM P1 i LM P2 rozpoczną się o 14:45.

Wyniki Bezpłatna praktyka 3

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz