EL3 – Rebelia mija Toyotę w Szanghaju

Dwa modele Rebellion R13 zdominowały trzecią sesję treningową 6-godzinnego wyścigu w Szanghaju, piątą rundę WEC 2018–2019.

opublikowany 17/11/2018 à 04:09

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

EL3 – Rebelia mija Toyotę w Szanghaju

Deszcz ustąpił miejsca pięknemu błękitnemu niebu. Ale uważaj, żeby tego nie skosztować, bo jutro przed wyścigiem zła pogoda powinna wrócić. Dlatego też należy zachować ostrożność analizując czas trzeciej sesji treningowej.

Faktem jest, że Rebellion Racing nabrało pewności siebie, uzyskując dwa najlepsze czasy w sesji, zdominowanej przez R13 nr 1 Jani-Lotterera-Senny, któremu udało się uzyskać czas okrążenia 1:45”137. Dla przypomnienia, w ubiegłym roku Sébastien Buemi s’était octroyé le meilleur tour en course en 1’45 »892. La deuxième R13, confiée à Beche-Laurent-Menezes suit à 0 »019 et précède d’un souffle les deux Toyota, qui concèdent 0 »027 et 0 »184 à la marque de référence. Le SMP Racing place également ses deux BR1-AER dans la même seconde.

Obuwiony w opony Michelin Oreca 07 nr 31 wystawiony przez DragonSpeed ​​​​dla Maldonado-Davidson-Gonzalez wspiął się na szczyt hierarchii w LM P2 dzięki okrążeniu ukończonemu w czasie 1:50"907. Ona jest przedAlpine A470 nr 36 i dwa Oreca 07 firmy Jackie Chan DC Racing.

W GTE Pro, dzięki okrążeniu ukończonemu w czasie 1:59”628,Aston Martin Vantage AMR n°95 de Sorensen-Thiim a pris les devants. Le tiercé de tête est complété par la Ford GT n°66 de Pla-Mücke et la Porsche 911 RSR n°92 de Christensen-Estre. La meilleure des Ferrari jest czwarte, a Corvette Racing plasuje się na końcu, ale 11 samochodów w tej kategorii pogrupowano w osiem dziesiątych.

Wreszcie najlepszy czas w GTE Am uzyskało Ferrari 488 GTE nr 61 firmy Clearwater Racing.

Zbiórka o 7:XNUMX czasu francuskiego na kwalifikacje.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz