Za kierownicą Toyota n°8, l’Espagnol a bouclé un tour en 1’37 »677, ce qui lui permet de devancer, au terme de cette troisième séance d’essais libres, de 1 »649 et 2 »0 les deux BR1-AER du SMP Racing. Entre les deux, l’avantage va à la n°17 au volant de laquelle se relaient Egor Orudzhev et Stéphane Sarrazin. La TS050 Hybrid n°7, si dominatrice hier, est quatrième et accuse un retard de 2 »3 sur la voiture sœur. Cinquième et sixième, les deux Rebellion R13 sont à près de 3 ».
Zwróć uwagę na powrót na tor Rebelii nr 1 i Enso CLM P1/01 nr 4, nieobecnych na EL2 po niepowodzeniach podczas pierwszej sesji.
W LM P2, podobnie jak wczoraj rano, prowadzenie objęło TDS Racing. Oreca nr 28 z Duval-Perrodo-Vaxivière podpisał kontrakt na 1’44”227. Poprzedza dwa modele 07 firmy Jackie Chan DC Racing. Signatech Alpine jest dopiero szósty za DragonSpeed nr 31 i Dallarą P217 nr 29 z Racing Team Nederland.
Ford w dalszym ciągu zajmuje czołowe miejsce w tabeli czasu pracy GTE Pro, z numerem 67 w Priaulx-Tincknell (1'55”197) przed numerem 66 w Mücke-Pla. Trzeci egzemplarz Vantage AMR nr 95 firmy Sorensen-Thiim potwierdza powrót na czołoAston Martin, ale 1”2 od odniesienia. Ferrari et Porsche sont à 1 »4, BMW à 1 »6.
Marka Gaydon uśmiecha się, ponieważ Vantage GTE nr 98 Dalla Lana-Lamy-Lauda, któremu przypisuje się wynik 1'48"560, jest pierwszy w GTE Am, wyprzedzając Ferrari nr 70 MR Racing i Porsche n °77 Dempsey-Proton Racing powierzone Audlauer-Ried-Campbell.
Do zobaczenia o 13:XNUMX (czasu francuskiego) na kwalifikacjach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)