Si certains observateurs s’inquiétaient hier de l’écart séparant Porsche et Toyota, le manufacturier nippon les a rassurés ce matin. La TS050 Hybrid n°8 de Bum-Nakajima-Sarrazin ustanowił najlepszy czas trzeciej sesji treningowej przed 6-godzinnym wyścigiem Circuit of the Americas z czasem 1:45"712. Drugie miejsce zajmuje 919 Hybrid nr 2 firmy Bamber-Bernhard-Hartley z czasem 1 sekundy, a pierwszą trójkę uzupełnia drugie Porsche, które traci ponad dwie sekundy do wzorcowej marki, podobnie jak drugi TS753 Hybrid, czwarty.
Już w dobrym humorze zarówno w Meksyku, jak i wczoraj Matthieu Vaxivière był najbardziej widoczny w LM P2 w czasie 1’53”541. Oreca 07 nr 28 TDS Racing, którą dzieli z François Perrodo i Emmanuelem Collardem, wyprzedziła Oreca 0 nr 041 Jackie Chan DC Racing o 37 i Oreca 0 nr 716 CEFC Manor o 07 TRS Racing prowadzone przez Jean- Erica Vergne’a. Wczoraj szybko, Oreca 24 nr 07 z G-Drive Racing podjeżdża z tyłu, przy 26”3.
Ford GT nr 66 z Mücke-Pla był najszybszy w GTE Pro z czasem 2:02. Obaj podążają Ferrari 488 GTE przy 0”8. Dwa Porsche 911 RSR mają wymiary 1”3 i Aston Martin Vantage jeszcze trochę dalej.
Numer 95 w Sorensen-Thiim został nawet poprzedzony przez siostrzany samochód Dalli, Lana-Lamy-Lauda, który uzyskał najlepszy czas w GTE Am, wyprzedzając Ferrari 488 GTE z numerami 54 i 61.
Do zobaczenia o 23:35 na kwalifikacjach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)