Nasz wyjątkowy test Porsche 919 Hybrid, ostatniego Porsche, które zwyciężyło w Le Mans

23 maja 2018 r. Porsche podarowało nam wyjątkowy prezent, zapraszając do prowadzenia trzykrotnego mistrza świata, zwycięzcy 24-godzinnego wyścigu Le Mans, który niedawno przeszedł na emeryturę. Przy okazji prezentacji zupełnie nowego Porsche LMDh zapraszamy do ponownego odkrycia naszego testu Porsche 919 Hybrid.

opublikowany 25/06/2022 à 14:46

Romaina Bernarda

0 Zobacz komentarze)

Nasz wyjątkowy test Porsche 919 Hybrid, ostatniego Porsche, które zwyciężyło w Le Mans

Mieliśmy zaszczyt testować 919 Hybrid. ©Porsche

Część 1: Rewizje i symulacje

Weissach, Niemcy, środa 23 maja 2018, godzina 11:XNUMX En l’échange de mon smartphone, un badge avec mon nom m’est remis à l’accueil. Il m’autorise à pénétrer dans le saint des saints, le centre de développement le plus secret de Porsche. À partir de cet instant, coupé du monde extérieur pour les cinq prochaines heures, ma vie entre comme dans un monde parallèle, une odyssée qui connaîtra son épilogue le mardi suivant sur le circuit espagnol de Motorland-Aragon.

Cel mojej wizyty jest prosty: dwa lata temu, po zaszczepieniu pomysłu testu 919 Hybrid osobom odpowiedzialnym za program, są oni teraz gotowi przedstawić swoje dzieło garstce VIP-ów wybranych na migawce. Na krótkiej liście znaleźli się aktorzy Patrick Dempsey i Michael Fassbender, a także kilku międzynarodowych dziennikarzy. Zanim jednak przejęto kontrolę nad najbardziej udanym prototypem LM P1 ostatnich czterech lat, Porsche chciało mieć pewność, że każdemu kandydatowi zapewnione zostanie przygotowanie godne tej nazwy.

Krok 1: Przygotowanie kokpitu. ©Porsche

Siedziba Weissach, położona na zboczu wzgórza, to mrowisko, w którym spotykamy wszystkie przyszłe projekty marki, a w szczególności hordę Mission E, w 100% elektryczny sedan który pojawi się na rynku w przyszłym roku (przemianowany na Taycan pod koniec 2019 roku. Przyp. red.). Budynki wyłaniają się z ziemi, a tor testowy wkrótce zostanie otoczony budynkami. Praktyczne, pamiętajcie, zapewniające poufność tego, co tam się dzieje... Dział sportów motorowych znajduje się poza centrum, na drugim końcu kompleksu, jak satelita oszczędzony otaczającego go szaleństwa.

Dostęp jest wyjątkowo bezpieczny, ale różnymi korytarzami wchodzę do warsztatu poświęconego 919 Hybrid. Znajdują się tam cztery podwozia: dwie wersje laboratoryjne z 2014 r., legendarne już 919 EVO ayant battu le record du tour à Spa-Francorchamps et de la Nordschleife et celle que je piloterai dans 6 jours, e

Romaina Bernarda

Redaktor naczelny AUTOhebdo

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)