Frédéric Makowiecki wyjaśnia występ Gianmarii Bruni

Frédéric Makowiecki, jadąc z Porsche 911 RSR nr 91, które jutro wystartuje z pole position w kategorii GTE Pro, wyjaśnia warunki, w jakich Gianmaria Bruni pokonał swoje stratosferyczne okrążenie w Q1.

opublikowany 15/06/2018 à 19:21

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Frédéric Makowiecki wyjaśnia występ Gianmarii Bruni

Pokonując okrążenie z czasem 3'47"504, Gianmaria Bruni zapewnił sobie pole position w kategorii GTE Pro w Q1 w środowy wieczór za kierownicą Porsche 911 RSR nr 91. Doskonale wykonany ultraszybki trik, który znajduje również inne wyjaśnienie.

„Gianmaria miał aspirację, aby całą ostatnią część Hunaudières, całą część pojechać do Indianapolis, a także od Arnage do Porsche, komentuje Frédéric Makowiecki, kolega z drużyny Włocha. Lepiej nie mogliśmy trafić, a to prawdopodobnie oznacza sekundę.

Ogólnie rzecz biorąc, jesteśmy konkurencyjni. Musimy jednak zauważyć, że ma to kilka aspektów. W zeszłym roku byliśmy już tutaj konkurencyjni, ale w pewnych warunkach, kiedy było fajnie.

W tym roku pomaga nam równie chłodna pogoda. Nadal jesteśmy bardzo zaniepokojeni osiągami opon, aby były spójne tak, jak byśmy chcieli, ponieważ mamy sporo degradacji na przedniej osi. Nie inaczej było w Dniu Testu. »

Zapytany wczoraj o możliwość ukarania Porsche potencjalną modyfikacją Balance of Performance po świetnych czasach 911, Frédéric Makowiecki nie wydawał się zaniepokojony. „FIA ma dane, więc widzi, że to była aspiracja. »

Jednakże, najnowsza wersja Performance Balance został opublikowany w ten piątek, z dodanymi 10 kg do Porsche w GTE Pro.

 

 

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz