Le Success Handicap se ferait-il déjà ressentir ? Attendons encore un peu pour le savoir, mais cela n’aurait rien d’illogique. Pour rappel, les deux Toyota sont censées rouler à 2 »74 de leur meilleur chrono théorique, contre 0 »89 pour la Rebellion et 0 »65 pour la Ginetta n°5, alors que la n°6 n’est pas pénalisée du tout.
To właśnie ten ostatni, powierzony Charliemu Robertsonowi-Michaelowi Simpsonowi-Guyowi Smithowi, ustanowił najlepszy czas pierwszego dnia testów 4-godzinnego wyścigu w Szanghaju z czasem 1:48”127. Zajmuje czołowe miejsce w tabeli czasów Rebellion R13 nr 1 Gustavo Menezesa-Normana Nato-Bruno Senny, uzyskując najlepszy czas w pierwszej sesji – 1:48”761.
Dziś rano dwie Toyoty TS050 Hybrid, spadły do ponad sekundy, odzyskały nieco sił, ale można śmiało założyć, że przy samych osiągach nie będą w stanie walczyć z niehybrydowymi modelami LM P1. Ostatecznie TS050 z numerem 8 zakończył dzień na drugim miejscu w skumulowanym rankingu, zaledwie 0 od punktu odniesienia i tuż przed Rebellion, który dzisiejszego popołudnia ukończył okrążenie z czasem 061:1. Faktem pozostaje, że obaj Japończycy przeprowadziliby symulację kwalifikacji…
W LM P2 firma Cool Racing potwierdziła swoje dobre intencje i ustanowiła najlepszy czas z obu sesji, w tym 1'49"704 w EL2. Trio Mikołaj Lapierre-Alexandre Coigny-Antoine Borga wyprzedza Oreca 07 z United Autosports i High Class Racing, a czołowe piąte miejsce zajmuje Jackie Chan DC Racing and Racing Team Nederland. Signatech Alpine jest dopiero siódmy.
Tandem AF Corse / Ferrari subtilise la première place du GTE Pro à Porsche, meilleur temps des EL1 grâce à la 911 RSR n°91 de Bruni-Lietz. La 488 GTE n°71 de Molina-Rigon est à créditer d’un chrono de 2’00 »036, ce qui lui permet de devancer les deux Aston Martin Vantage AMR i dwa Porsche, lekko utknęły w martwym punkcie.
Firma z Zuffenhausen pocieszy się najlepszym czasem w GTE Am, zdobytym przez 911 RSR z numerem 77 wystawionym przez Dempsey Proton Racing dla Matta Campbella-Ricardo Pera-Christiana Rieda, który wyprzedza Astona Martina Vantage AMR z numerem 90 z TF Sport i 911 RSR nr 78, które ojciec i syn Prette dzielą z Vincentem Abrilem. Obciążony 40-kilogramowym balastem po sukcesie na Silverstone i drugim miejscu w Fuji, Ferrari nr 83 Collard-Nielsen-Perrodo nie mogło zająć więcej niż ósme miejsce w swojej klasie.
Do zobaczenia jutro na EL3 o 2:50 i kwalifikacjach o 7:00 (czasu francuskiego).
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)