Toyota et Aston Martin zapełni szeregi nowej kategorii Hypercar w Długodystansowych Mistrzostwach Świata (WEC) 2020-21 oraz 24 godziny Le Mans 2021. Jednak mały amerykański przedsiębiorca buduje własny pojazd dla podwójnej wieży zegarowej Sarthois: Stabilny Camerona Glickenhausa (SCG).
James Glickenhaus, założyciel tego projektu, który został udostępniony publicznie latem 2018 r., udostępnił w sieciach społecznościowych nowe zdjęcia 3D swojego samochodu. W porównaniu z poprzednimi obrazami, zauważamy głęboko przerobioną tylną rufę, a także zmodyfikowaną bańkę w kokpicie.
Bogaty pasjonat potwierdził także sprzedaż tego pojazdu prywatnym zespołom, a także zwykłym kierowcom (za bardzo dużą kwotę). Jak informowaliśmy Państwa wyłącznie w wywiadzie w numerze 2222 AUTOtygodniowoJames Glickenhaus planuje wystawić swoje SCG 007 Hypercars pod własnym sztandarem w Le Mans.
« Zarejestrujemy się w Scuderia Cameron Glickenhaus. Wpis będzie zatem oficjalny, z dwoma prototypami. Chcemy także przenieść potrzebnych kierowców do 24-godzinnego wyścigu na torze Nürburgring. Jesteśmy bardzo zainteresowani sprzedażą samochodów prywatnym zespołom i prowadzimy rozmowy z kilkoma z nich. SCG 007 nie będzie sprzedawany po wygórowanej cenie, około 2 milionów dolarów. »
SCG 007 będzie wyposażony w silnik V6 z podwójnym turbodoładowaniem o mocy 600 KM, współpracujący z systemem hybrydowym. Pierwsze testy spodziewane są w pierwszym kwartale 2020 roku.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)