Jeśli wszyscy mówią o pojawieniu się LMDh w 2022 r., to w najbliższej przyszłościWytrzymałość ma na nie Le Mans Hypercar (LMH), samochody, którymi złomują się pierwsi wymienieni w kategorii premier.
Rzeczywiście, LMH wylądują WEC dès la saison 2021 du WEC, qui débutera mi-mars à Sebring (Floride). À cette occasion, sont attendus trois concurrents : Toyota, ByKolles et la Stabilny Camerona Glickenhausa.
Z tej trójki najwięcej uwagi poświęca Amerykaninowi. Dziś ogłosił, że część inżynieryjna podwozia została już ukończona i że w słynnym tunelu przeprowadzono już nawet testy w tunelu aerodynamicznym, których wyniki, zdaniem zainteresowanych, będą bardzo rozstrzygające.
Testy silnika V8 z podwójnym turbodoładowaniem – dzieła Pipo Engines – powinny rozpocząć się w przyszłym miesiącu, natomiast pierwsze okrążenia 007 zaplanowano na koniec 2020 roku.
Do tego czasu nie będzie to nic nowego w porównaniu z tym, co powiedział nam James Glickenhaus podczas wywiadu kilka tygodni temu (zobacz Ah nr 2262).
Nie, nowość polega na tym, że SCG wystartuje nie z jednym, a dwoma agentami 007 w pierwszych trzech rundach sezonu WEC 2021, czyli 1000 mil od Sebring, 6-godzinny wyścig na Spa-Francorchamps i 24-godzinny wyścig Le Mans. W przyszłości wszystko będzie zależeć od finansów, a co za tym idzie, od partnerów.
« To miłe ogłoszenie, które podkreśla atrakcyjność naszej nowej kategorii premium. », podkreśla Prezes ACO Pierre Fillon.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)