Glickenhaus dąży do zwycięstwa w Le Mans dzięki przepisom na rok 2020

Amerykański rzemieślnik chce wylądować w Sarthe, korzystając z nowelizacji przepisów LM P1 w 2020 roku, aby umożliwić Stanom Zjednoczonym zwycięstwo w klasyfikacji generalnej.
 

opublikowany 26/07/2018 à 10:35

Bernard

0 Zobacz komentarze)

Glickenhaus dąży do zwycięstwa w Le Mans dzięki przepisom na rok 2020

Rewolucja zapowiedziana na rok 2020 w 24-godzinnym wyścigu Le Mans i Mistrzostwach Świata w Długodystansowych Mistrzostwach Świata (WEC) z pewnością zainteresuje największych, światowej sławy producentów, ale także pasjonatów przygotowania, takich jak Stabilny Cameron Glickenhaus (SCG), który w czwartek rano zaprezentował wizualizacje prototypu, aby „wygrać Le Mans ", tylko to !

Przypominamy, że powrót zaplanował Automobile Club de l’Ouest (ACO). projekt typu „hipersamochód” w kategorii premier (dziś LM P1), aby zbliżyć się do słynnych GT-P z końca lat 1990. Budżet przeznaczony na prototyp musi zostać zmniejszony o jedną trzecią w porównaniu z rokiem 2018 (tj. około 30 milionów euro). Tyle środków interesuje amerykańską markę.

 

 

Aby wylądować w Sarthe i zagrać o zwycięstwo, Scuderia Cameron Glickenhaus ma wszystko zaplanowane i chce sfinansować program Wytrzymałość poprzez sprzedaż 25 samochodów drogowych SCG 007. „Zapewnimy fundusze bez względu na wszystko, nawet jeśli będą to tylko samochody wyścigowe przeciwko reszcie świata. Cały dochód z tej sprzedaży zostanie przekazany na rzecz programu Le Mans. » Kupując tę ​​zabawkę, możesz liczyć na około milion dolarów.

Scuderia Cameron Glickenhaus jest jak dotąd znana ze swoich występów w VLN i 24-godzinnym wyścigu na torze Nürburgring na SCG 003, wywodzącym się z zadziwiającego Ferrari P4/5 autorstwa Pininfariny. Właściciel zespołu, James Glickenhaus to producent filmowy, reżyser i scenarzysta, właściciel kolekcji historycznych Ferrari. I jedyne, co możemy powiedzieć, to to, że ten 68-letni nowojorczyk ma zacięcie patriotyczne.


Glickenhaus SCG 003,

„To dla Ameryki” ogłasza komunikat prasowy SCG. Dla Briggsa (Cunningham, producent Corvet w latach pięćdziesiątych i sześćdziesiątych XX wieku), kolęda (Shelby, jeden z architektów zwycięskich Fordów GT w Le Mans w latach 1966–1969) i Jima Halla (założyciel Chaparal widziany w Le Mans w 1966 i 1967). Minęło 50 lat, odkąd samochód wyprodukowany w Stanach Zjednoczonych wygrał 24-godzinny wyścig Le Mans. Chcemy, żeby to się zmieniło. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz