Wielki powrót Japonii w wytrzymałości

W tym roku trzech japońskich producentów powraca do 24-godzinnego wyścigu Le Mans. Honda, Nissan i Toyota wracają do LMP1 i LMP2.

opublikowany 21/04/2011 à 12:14

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

Wielki powrót Japonii w wytrzymałości

Barwy Hondy będą noszone przez Highcroft Racing w LMP1. HPD ARX-01e Davida Brabhama, Marino Franchittiego i Simona Pagenauda ukończył 12-godzinny wyścig w Sebring na drugim miejscu, niedaleko Peugeot Zwycięstwo 908 HDi FAP Oreca. Honda będzie również obecna w LMP2, zwłaszcza z Lolą z Level 5 Motorsports oraz HPD ARX-01d od Strakka Racing i RML.

Toujours en catégorie reine, les Lola du Rebellion Racing sont cette année motorisées par un V8 Toyota. Une bonne opération pour l’écurie suisse qui espère bien entendu en tirer profit à l?image de son bon début de saison. La voiture a terminé 7ème à Sebring grâce à Nicolas Prost, Neel Jani i Jeroen Bleekemolen, a następnie 2. miejsce w pierwszej rundzie Le Mans Seria w Castellet dzięki Andrei Belicchi i Jean-Christophe’owi Boullionowi.

Ze swojej strony Nissan skupił się na powrocie do LMP2. Producent dostarcza silnik do ORECA 03 zespołów ORECA i Signatech, ale także do Zytka z Greaves Motorsport, który zwyciężył w swojej kategorii w 6-godzinnym wyścigu w Le Castellet. Z pierwszym imieniem sprawa idzie dalej, ponieważ zespół Philippe'a Sinaulta przyjmuje nawet nazwę Signatech Nissan.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz
Paul Ricard – C2 PCCF 2024