H+16: Peugeot nr 2 poddaje się

Z czterech 908 HDi FAP, które zajmowały pierwsze cztery miejsca w sieci, żaden nie napotkał żadnych problemów. Numer 2, który przez kilka godzin prowadził w wyścigu, właśnie się poddał. Na czele Audi plasuje się dwa R15 TDI.

opublikowany 13/06/2010 à 07:20

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

H+16: Peugeot nr 2 poddaje się

7:02: Peugeot 908 HDi FAP nr 2 wjeżdża do Hunaudières i pluje ogniem. Turbo jest zepsute, marzenia zniszczone, wyścig zrujnowany. Straszne rozczarowanie załogi Montagny, Minassian i Sarrazin, która większość wyścigu spędziła na prowadzeniu. Tak naprawdę na czele znajdują się dwa Audi R15 TDI, nr 9 i nr 8.

« Nie żyje, komentuje Nicolas Minassian w Peugeot TV. Jestem zniesmaczony. Ten wyścig jest niesamowity. Są tacy, którzy wygrywają, jakby to była bułka z masłem, i są tacy, którzy pozostają w tyle bez powodzenia. Jestem nieszczęśliwy ze względu na siebie, ale także na wszystkich w zespole, jesteśmy wielką rodziną. Nie spodziewaliśmy się tego, nigdy nie zepsuliśmy turbo. To nigdy się nie stało. Nigdy nigdy. Musimy to teraz przetrawić i popracować nad nowym samochodem. »

Z pewnością te 24 godziny Le Mans nie chcę się uśmiechać do Peugeota. Uszkodzone mocowanie zawieszenia dla nr 3 (porzucenie), problem ze skrzynką elektryczną dla nr 1, wymiana połowy tylnej osi w Oreca nr 4 i obecnie awaria turbosprężarki w nr 2. °908. Fatalny wyścig dla firmy Lion, która na starcie miała cztery XNUMX na czele. Francuski producent dostrzegł, że wymarzona sytuacja zamieniła się w koszmar. „ Jeśli będę miał cztery samochody i nie wygram, nie będzie mi to potrzebne », Zwierzył się Olivierowi Quesnelowi z czwórki kwalifikacji. Strasznie prawdziwe.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz