Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory 6 godziny Monzy w drugiej godzinie wyścigów przybrał nowy obrót z powodu problemów napotkanych przez Toyota GR010 nr 8 z Brendon Hartley, potem drugi z tyłu lider José Maria Lopez (Toyota nr 7).
Po drugim zatrzymaniu Toyota nr 8 przestała pracować na biegu jałowym z powodu utraty mocy, a Hartley próbował rozwiązać problem zdalnie przez radio. Bez powodzenia, ponieważ po 1:30 wyścigu samochód został ostatecznie wepchnięty do pudła.
4 minuty i 30 cali później japoński Hypercar w końcu mógł wrócić na tor, ale trzy okrążenia za pojazdem z numerem 7. Nie na długo, bo na 4:18 od mety Hartleyowi robi się naprawdę gorąco, gdy po raz pierwszy hamuje, jadąc na wprost, a następnie kontynuuje jazdę z małą prędkością, aby wrócić do swojego boksu.
Więcej kłopotów dla @BrendonHartleyczy po krótkiej przerwie w celu naprawy cyklu zasilania i wprowadzenia zmian w ustawieniach występują teraz problemy z hamulcami?#WEC #6HMonza @TGR_WEC pic.twitter.com/J8V8J9IIJx
- WEC (@FIAWEC) 18 lipca 2021 r.
„Pechito” Lopez prowadzi zatem w 6-godzinnym wyścigu na Monzy, prowadząc Toyotę z numerem 7, z 41-calową przewagą nad prowadzeniem.Alpine A480 nr 36 autorstwa Matthieu Vaxivière’a. Glickenhaus nr 709 Francka Mailleux zajmuje tymczasowe podium z czasem 1:11”. Gustavo Menezes z numerem 708 zajmuje w sumie 12. miejsce, podczas gdy Toyota z numerem 8 była w stanie wystartować ponownie po 14 minutach w boksie i 13 okrążeniach za liderami.
W LM P2 Team WRT odzyskał przewagę nad United Autosports z numerem 07 Oreca 31 Ferdinanda Habsburga na prowadzeniu i 11-calową przewagą nad numerem 22 Filipe Albuquerque. Następują dwa egzemplarze Oreca 07 Joty, numer 28 Seana Gelaela poprzedzający numer 38 Antonio Felix da Costa.
Bez zmian w GTE Pro z Porsche 911 RSR nr 92 Neela Janiego wciąż na czele przed Ferrari 488 nr 51 – AF Corse Jamesa Calado, ale oba samochody dzieli niecała sekunda.
Z drugiej strony, w ostatnich chwilach w GTE Am nastąpił dramatyczny zwrot wydarzeń, a następnieAston Martin Vantage GTE nr 33 – TF Sport Bena Keatinga właśnie doznał przebicia lewej przedniej opony, pozostawiając na prowadzeniu Ferrari 488 nr 83 – AF Corse François Perrodo. Po tym incydencie wysłano samochód bezpieczeństwa, aby oczyścić tor z gruzu przed wariantem Ascari.
Należy pamiętać, że Roberto Lacorte (Ferrari 488 n°47 – Cetilar) spowodował wywieszenie żółtej flagi po opuszczeniu toru przy wyjściu z drugiego zakrętu Lesmo.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)