Choć wciąż mogło dogonić swoich poprzedników, Audi R15 nr 1 doświadczyło problemów, które uważa się za mające podłoże elektryczne. Mimo to w ciągu trzech okrążeń model nr 1 prowadzony przez Allana McNisha zatrzymał się trzy razy! Na drugim przystanku niemiecki zespół zmienił kierownicę Szkota, po czym ponownie zobaczył, jak wraca do alei serwisowej. Tym razem postój trwał dłużej i odrzucił R15, który po powrocie na tor tracił sześć okrążeń do prowadzącego 908.
Ze swojej strony R15 nr 3 nie jest szczęśliwszy, ponieważ stał się ofiarą kilku incydentów poza torem na szutrze. Jeśli logicznie rzecz biorąc, Audi Prémata, Dumasa i Bernharda stopniowo awansowało w klasyfikacji generalnej, różnica 48 okrążeń do prowadzenia jest znacząca.
La Peugeot 908 nr 7, który również doświadczył pewnych niepowodzeń, był w stanie awansować na szóstą pozycję na trzy godziny przed końcem wyścigu. A Oreca-AIM nr 11 jest nadal możliwym do osiągnięcia celem dla trzeciego Peugeota, aby dostać się do pierwszej piątki.
Miłą niespodzianką jest obecność Loli Aston Martin zespołu Speedy Racing Team Sebah w czołowej 10-tce. A na siódmej pozycji znajduje się załoga, w której występuje Nicolas Prost. Tym samym ci trzej mężczyźni wyprzedzają Audi R10 TDi, Pescarolo-Judd i wielu innych konkurentów LMP1.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)