Porsche se rapproche un peu plus d’un nouveau succès à Shanghai (Chine). La 919 Hybrid n°2 de Brendon Hartley utrzymuje ugruntowaną pozycję na prowadzeniu, mając prawie minutę przewagi nad siostrzanym samochodem nr 2 Neela Janiego.
Toyota a perdu un peu de terrain sur les LMP1 allemandes suite à une crevaison lente de la TS050 Hybrid n°6 désormais pilotée par Kamui Kobayashi uczynny Mike'a Conwaya wrócić na trybuny. Mimo wszystko utrzymała trzecie miejsce w porównaniu z Anthonym Davidsonem z numerem 5, który otrzymał instrukcje zespołowe, co pozwoliło jej wrócić kilka sekund za Porsche z numerem 2 Neela Janiego, który musi pozostać na czele, aby wygrać. tytuł.
Audi wciąż ma problemy z numerem 8 Lucasa di Grassiego w tyle, podczas gdy motocykl z numerem 7 Marcela Fässlera odjeżdża ze stratą kilkunastu okrążeń.
G-Drive Racing utrzymuje przewagę w LMP2, a Will Stevens ma dobrą przewagę nad Ligierem JS P2 ESM Toma Blomqvista, który zajął drugie miejsce w tej kategorii. RGR Sport by Morand odzyskał przewagę Alpine ze swoim Ligierem JS P2 prowadzonym przez Filipe Albuquerque przed A460 Mikołaj Lapierre.
Fordy GT pozostają nietykalne w GTE Pro z numerem 67 Andy'ego Priaulxa na prowadzeniu i prawie minutę przewagi nad siostrzanym samochodem Stefana Mücke. AF Corse nadal znajduje się w pierwszej trójce z Ferrari 488 nr 51 autorstwa Gianmarii Bruni. L'Aston Martin Vantage nr 98 Paula Dalla Lany pozostaje na czele GTE Am.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)