Jak zapowiadano od kilku tygodni w AUTOhebdo, Iron Lynx et Iron Dames rouleront en Porsche en championnat du monde d’Wytrzymałość (WEC) w 2023 roku. Obydwa zespoły struktury DC Racing Solutions (skupujące w szczególności Iron Lynx, Iron Dames i Prema) zrezygnują z Ferrari 488 GTE dla Porsche 911 RSR w 2023 roku.
Zmiana ram dzięki nowemu partnerstwu z Proton Competition. Zespół kierowany przez Christiana Rieda wniesie w tym sezonie swoją wiedzę, a Iron Lynx czeka na wprowadzenie kategorii LMGT3 w WEC w przyszłym roku. Zatem rok przejściowy, zanim Iron Lynx i Iron Dames będą eksploatować Lamborghini w 2024 r. w ramach globalnego partnerstwa pomiędzy zespołem Cesena a marką Sant'Agata Bolognese.
🚨 Wracamy @FIAWEC, tym razem z dwoma oszałamiającymi Porsche 911 RSR-19 😍
Testy rozpoczęły się w ramach przygotowań do 100. rocznicy kultowego modelu @ 24hoursoflemans
Składy na rok 2023 to:
💛 60 👉🏻 Claudio Schiavoni, do ustalenia, do ustalenia
💗 85 👉🏻 Rahel Frey, Michelle Gatting, @SarahBovy pic.twitter.com/Qo88qvDJ8d
— Żelazny Ryś (@IronLynx_) 11 stycznia 2023 r.
Trio wśród Żelaznych Dam niezmienione, potwierdził Schiavoni w Iron Lynx
Po stronie załogi jednak bez zauważalnych zmian. W Żelaznych Damach trio z poprzedniego sezonu pozostaje niezmienione – Sarah Bovy, Michelle Gatting i Rahel Frey za sterami samochodu nr 85. Dla przypomnienia, Doraine Pin zostanie wprowadzony do LM P2 wraz z Premą w 2023 roku. Obecnie oferta Iron Lynx jest jeszcze niekompletna. Potwierdzono, że w samochodzie z numerem 60 zasiądzie jedynie Claudio Schiavoni. Pozostali dwaj kierowcy zostaną potwierdzeni " w niedalekiej przyszłości ".
„Jesteśmy niezwykle szczęśliwi, że w tym sezonie ponownie będziemy rywalizować w WEC, powiedział Andrea Piccini, dyrektor zespołu Iron Lynx. To będzie ogromny zaszczyt zobaczyć barwy Żelaznego Rysia i Żelaznej Damy z okazji 100-lecia jednego z najbardziej prestiżowych wyścigów świata wytrzymałości, 24 godziny Le Mans. Po niedawnym ogłoszeniu naszego kolejnego ekscytującego rozdziału z Lamborghini w GT i LMDh, wybór Porsche do naszej kampanii GTE wydawał się naturalnym przedłużeniem i idealnie wpasował się w ogólne ramy. »
CZYTAJ TAKŻE > Vanwall i Villeneuve na liście zgłoszeń do WEC
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)