Isotta Fraschini ujawnia nowe zdjęcia swojego Hypercara

Włoski producent Isotta Fraschini, oczekujący na zatwierdzenie swojego Hypercara, w dalszym ciągu ujawnia zdjęcia swojego Tipo 6 LMH-C.

opublikowany 17/12/2022 à 15:30

Gonzalo Forbes

0 Zobacz komentarze)

Isotta Fraschini ujawnia nowe zdjęcia swojego Hypercara

Isotta Fraschini planuje wziąć udział w WEC w 2023 r. © Isotta Fraschini

Projekt Hypercar Isotty Fraschini jest kontynuowany. Przez około dwa miesiące włoski producent nadal potwierdzał chęć dołączenia do WEC w 2023 r. W tym celu niedawno zaprezentował pierwsze rysunki prototypu o nazwie Tipo 6 LMH-C.

Po obejrzeniu Hypercara z boku, konstrukcja Lombard ujawniła w tym tygodniu więcej dzięki dwóm nowym zdjęciom swojego LMH. Tym razem Isotta Fraschini opublikowała zdjęcia przodu Tipo 6 LMH-C, ale także tyłu, co pozwala nam podziwiać dyfuzor maszyny, jej imponującą płetwę, a nawet wyjście z wydechów umieszczonych centralnie i wysoko.


Isotta Fraschini w przyszłym sezonie WEC?

Od czasu pierwszych ogłoszeń w październiku ubiegłego roku Isotta Fraschini miała bardzo jasny pomysł: dołączyć do najwyższej kategoriiWytrzymałość w 2023 roku z zamiarem wzięcia udziału w 24 godziny Le Mans (10-11 czerwca). Ale kiedy ? Na pierwszy rzut oka podczas 6 Hours of Spa (29 kwietnia), pomijając w ten sposób dwie pierwsze rundy kampanii w Sebring (17 marca) i Portimão (16 kwietnia). Udział w mistrzostwach świata wymaga jednak jeszcze zgody organizatorów.

W międzyczasie Isotta Fraschini kontynuuje prace nad Tipo 6 LMH-C, który według ujawnionych informacji będzie hybrydowym Hypercarem ważącym na wadze 1 kg. Pod maską miał znajdować się sześciocylindrowy silnik w kształcie litery V o nachyleniu 000° i mocy 90 KM, połączony z silnikiem elektrycznym o mocy 700 kW (200 KM) z przodu, co dało łączną moc szacowaną na około 270 KM. Aby zachować zgodność z przepisami WEC, dozwolona moc będzie ograniczona do 1000 KW (lub 500 koni mechanicznych). Pojemność zbiornika będzie wynosić 680 litrów, a opony Michelin powinny mieć rozmiar 90/31/71, np. Peugeot ale wbrew Toyota.

Jeśli chodzi o podwozie, należy je przygotować w warsztatach Michelotto Engineering. Ponadto włoska marka twierdzi, że nawiązała współpracę z Brembo, Multimatic, Pankl Racing i Xtrac Limited przy opracowywaniu Hypercar. Czas pokaże, czy Isotta Fraschini uzyska tak upragnioną zgodę na ostateczne wejście do WEC.

CZYTAJ TAKŻE > Nowy hipersamochód w Le Mans z Isotta Fraschini?

Gonzalo Forbes

Odpowiedzialny za formuły promocji (F2, F3, FRECA, F4...). Niesiony dzięki łasce Franco Colapinto.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz