Najnowsza tabela równoważności technologii (EoT), która reguluje kategorię LM P1 w WEC, wprowadzono korektę przydziału paliwa na okrążenie dla prototypów ustawionych w kolejce 1000 mil od Sebring, 15 marca.
Jeśli oba Toyota TS050 Hybrid bénéficieront de 61,3 MJ / tour issus du carburant sur la piste floridienne, les LM P1 non-hybrides atmosphériques, à savoir les R13 – Rebellion Racing et la BR1 – DragonSpeed pourront compter sur 95,8 MJ / tour, quand les BR1 – SMP Racing (avec leur bloc AER turbo) se verront attribuer 103,1 MJ / tour.
W porównaniu z ostatnią rundą w Szanghaju i względem przebiegu toru amerykańskiego, wyższego niż toru chińskiego, przydział paliwa na okrążenie w przypadku Toyoty TS050 nie ulega zmianie.
Z kolei niehybrydowe LM P1 z silnikiem ATM tracą nieco ponad 2,3 MJ/obrót, a niehybrydowe LM P1 napędzane jednostką turbo nieco ponad 3 MJ.
Pozostałe parametry EoT, a mianowicie przepływ paliwa, ilość na przekaźnik i ogranicznik nie ulegają zmianie. FIA ujawniła także pewne obowiązki w przypadku przełączenia hybrydowego LM P1 w tryb niebezpieczny.
W strefie pracy mogą przebywać tylko cztery osoby: kierownik samochodu, gaśnica, mechanik wyposażony w niezbędny sprzęt bezpieczeństwa i interweniujący w celu przywrócenia samochodu do trybu awaryjnego oraz drugi mechanik, który zapewni bezpieczeństwo pracującego mechanika na prototypie.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)