Równoważność technologiczna w LM P1 zmodyfikowana dla Sebring

FIA i Automobile Club de l'Ouest ujawniły równoważność technologii dla pokonania 1000 km Sebring w dziesięć dni.

opublikowany 06/03/2019 à 14:57

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Równoważność technologiczna w LM P1 zmodyfikowana dla Sebring

Najnowsza tabela równoważności technologii (EoT), która reguluje kategorię LM P1 w WEC, wprowadzono korektę przydziału paliwa na okrążenie dla prototypów ustawionych w kolejce 1000 mil od Sebring, 15 marca.

Jeśli oba Toyota TS050 Hybrid bénéficieront de 61,3 MJ / tour issus du carburant sur la piste floridienne, les LM P1 non-hybrides atmosphériques, à savoir les R13 – Rebellion Racing et la BR1 – DragonSpeed pourront compter sur 95,8 MJ / tour, quand les BR1 – SMP Racing (avec leur bloc AER turbo) se verront attribuer 103,1 MJ / tour.

W porównaniu z ostatnią rundą w Szanghaju i względem przebiegu toru amerykańskiego, wyższego niż toru chińskiego, przydział paliwa na okrążenie w przypadku Toyoty TS050 nie ulega zmianie.

Z kolei niehybrydowe LM P1 z silnikiem ATM tracą nieco ponad 2,3 MJ/obrót, a niehybrydowe LM P1 napędzane jednostką turbo nieco ponad 3 MJ.

Pozostałe parametry EoT, a mianowicie przepływ paliwa, ilość na przekaźnik i ogranicznik nie ulegają zmianie. FIA ujawniła także pewne obowiązki w przypadku przełączenia hybrydowego LM P1 w tryb niebezpieczny.

W strefie pracy mogą przebywać tylko cztery osoby: kierownik samochodu, gaśnica, mechanik wyposażony w niezbędny sprzęt bezpieczeństwa i interweniujący w celu przywrócenia samochodu do trybu awaryjnego oraz drugi mechanik, który zapewni bezpieczeństwo pracującego mechanika na prototypie.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz